Campions de la fase regular VPL

25 Gener 2024 Redacció
Un altre títol més pels eSports Un altre títol més pels eSports CE Europa

L'Europa eSports s'ha proclamat campió de la conferència Poseidó de la VPL sumant un títol més a una de les seccions més exitoses del club.

Els escapulats són vencedors de conferència en la primera lliga del 'crossplay' -joc creuat entre plataformes- que reuneix equips de Playstation, Xbox i PC a la mateixa lliga. Els graciencs s'han proclamat vencedors de la fase regular d'aquesta lliga després de competir amb nous rivals i vells coneguts com Linares, Bl4ck Arrow i Alandalu Gaming de Xbox, Flow Up i Amoido de Playstation o Team Nui, Vya i Hispanic de PC.

Gran paper dels jugadors europeistes dins una competició farcida de grans equips de les tres plataformes. En una competició amb format tipus NBA, l'Europa passa com a primer de grup a la fase del 'KO' i eviten rivals de renom com la Real Sociedad o el Nàstic, entre d'altres. Genial inici del 2024 amb un títol!

240125 esports