Preus Carnet Soci

PREUS CARNET SOCI TEMPORADA 2017 / 2018

Si ens portes un nou soci, el 50% del seu cost se't descompta a tu!

PROTECTOR (SEIENT RESERVAT)
Soci Protector · 300€
Soci Protector sènior · 150€
Soci Protector menor d'edat · 50€

GENERAL
Soci ordinari · 150€
Soci sènior (majors 65 anys) · 80€
Soci associat Futbol Base (pare/mare/tutor legal) · 75€

GRADA JOVE
Soci Infantil (0-17 anys) · 35€
Soci Jove (18-30 anys) · 75€
Soci esportiu (jugadors del club menors d'edat) · gratis

BOQUES D'ACCÉS; TAQUILLES I SITUACIÓ GEOGRÀFICA

Els socis tenen accés per la porta principal de tribuna (2),així com els directius de l'Europa, els del club visitant, els jugadors locals i visitants, els utillers i les tripletes arbitrals i els portadors d'invitacions, passis federatius, carnets d'entrenador i acreditacions. Un cop dins del recinte, tots els espectadors podran moure's per qualsevol de les quatre graderies i accedir al bar o als serveis des de qualsevol punt. La tribuna alta (segon pis) pot estar sotmesa o reservada, segons zones i cadires, a socis protectors, socis generals, directius, convidats a la llotja i premsa. Les taquilles estan situades a la zona marcada amb (T).

Les persones amb mobilitat reduïda, les que utilitzin cadira de rodes o les que, ja sigui per qüestions físiques o lesions temporals no puguin baixar i pujar escales, tenen un lloc reservat i exclusiu per a gent amb cadira de rodes i per les càmeres de TV que necessitin una ubicació més baixa que des de la tribuna alta just sobre el túnel de vestidors.