Preus Carnet Soci i Abonaments

PREUS TEMPORADA 2018/2019

ABONA'T TOTA LA LLIGA PER NOMÉS 50€ !!!

TIPUS MODALITAT/EDAT PREU PREU PROMOCIONAL
fins 03/08/18 i amb regal
INCLOU

Abonat +14 anys 50€ (preu únic)*  - L + V

Soci Protector 300€ 270€ L + V + C
Soci Protector Sènior (+65 anys) 150€ 135€ L + V + C
Soci Protector Menor d'Edat 50€ 45€ L + V + C

Soci Ordinari (+30 anys) 150€ 135€ L + V + C
Soci Sènior (+65 anys) 80€ 70€ L + V + C
Soci Jove (18 a 30 anys) 75€ 65€ L + V + C
Soci Infantil (fins 17 anys) 35€ 30€ L + V + C

Soci Associat Futbol Formatiu 75€ 65€ L + V + C

Suport Futbol Femení 20€ (preu únic)  - -

* = l'abonament no dona condició de soci, ni té descomptes en productes ni tampoc drets polítics
  Llegenda: L = Lliga, V = Vila de Gràcia, C = Copa Catalunya
regal = samarreta d'animació. Si es vol comprar per separat, 1 unitat 6€ - 2 unitats 10€

BOQUES D'ACCÉS, TAQUILLES I SITUACIÓ AL MAPA

Els socis tenen accés per la porta principal de tribuna (2), així com els directius de l'Europa, els del club visitant, els jugadors locals i visitants, els utillers i les tripletes arbitrals i els portadors d'invitacions, passis federatius, carnets d'entrenador i acreditacions. Un cop dins del recinte, tots els espectadors podran moure's per qualsevol de les quatre graderies i accedir al bar o als serveis des de qualsevol punt. La tribuna alta (segon pis) pot estar sotmesa o reservada, segons zones i cadires, a socis protectors, socis generals, directius, convidats a la llotja i premsa. Les taquilles estan situades a la zona marcada amb (T).

Les persones amb mobilitat reduïda, les que utilitzin cadira de rodes o les que, ja sigui per qüestions físiques o lesions temporals no puguin baixar i pujar escales, tenen un lloc reservat i exclusiu per a gent amb cadira de rodes i per les càmeres de TV que necessitin una ubicació més baixa que des de la tribuna alta just sobre el túnel de vestidors.

abonaments