Per motius logístics, les oficines del club tancaran durant 5 matins dels propers dies, del divendres 15 al dijous 21 de febrer.

La jornada del passat dissabte va ser molt intensa sota la tribuna del Nou Sardenya amb la presència de Thuasne i Ortopèdia Curto.

El CE Europa i la colla d'Els Ben Plantats han viscut la prèvia de Sant Medir per partida doble el dissabte a la nit i el diumenge al matí.

Tothom qui estigui interessat podrà descobrir les ofertes d'un dels patrocinadors del club i fer-se una valoració i estudi de la trepitjada.

El Club Esportiu Europa s'ha unit al reclam veïnal i d'entitats per edificar un poliesportiu al solar del carrer Sardenya, 420.

L'Europa participarà un any més de la Festa Major de la Sagrada Família, festa que ara obre el seu concurs de cartells.

El President del Parlament, l'alcaldable per Barcelona i una representació política d'Esquerra han visitat el CE Europa.

Responsables del Districte de Gràcia confirmen que la partida pressupostària que es va prometre no està disponible.

Un cotxe ple de joguines es disposa a repartir els regals recollits al Nou Sardenya entre els ajudants de Ses Majestats.

El Club Esportiu Europa us desitja un molt bon any 2019 a tothom, un any ple de bons moments i salut per a la família europeista.