El proper dissabte 1 d'abril s'organitza la Mostra d'Entitats de La Salut. L'Europa tindrà un petit punt informatiu en aquesta trobada gracienca.

Des del portal web oficial fem un recordatori a tots els socis, aficionats, jugadors i familiars sobre el canvi d'hora aquesta nit.

Dol europeista per la mort de qui va defensar 67 vegades la samarreta de l'Europa en partit de lliga, Francisco Camacho Núñez, als 81 anys.

Una situació polèmica en la disputa, fa gairebé 100 anys, d'un derbi Europa-Barça que no va finalitzar, va provocar una exaltació de l'europeisme.

Un mes i mig després d’agafar el comandament del club, els mitjans oficials entrevisten per primera vegada el nou president, Víctor Martínez.

Totes les persones interessades en col·laborar econòmicament per a aquest projecte cultural ho podran fer els propers 35 dies.

El CE Europa ha arribat a un acord amb l'empresa fotogràfica REMimages per tal de cobrir gràficament l'Escola de Futbol.

El Nou Sardenya va acollir ahir pel matí el Partit Solidari amb La Marató de TV3 que organitza cada any l'Associació Dolors Vidal.

Veure un partit solidari és participar d'una causa benèfica, però diumenge al Nou Sardenya el públic també pot endur-se diferents regals.

L'estadi acollirà diumenge, a les 12 del matí, diverses cares populars que es donaran cita per una causa solidària amb La Marató de TV3.