El Primer Equip i el Femení A escapulats han realitzat aquesta tarda la que ja comença a ser una tradicional passejada per la Festa Major de Gràcia.

Els socis de ple dret del CE Europa podran retirar en les setmanes de partit a casa entrades per a altres acompanyants a meitat de preu.

Els socis que tinguin domiciliat el pagament del seu carnet i vulguin retirar la renovació d'enguany, ho podran fer abans del primer partit.

El Trofeu Vila de Gràcia de l'any 2018 passarà a la història per ser la tarda en que el mític porter Rogeli Pàmpols va rebre honors.

El proper diumenge 19 d'agost comença la lliga al Nou Sardenya i per entrar a l'estadi serà necessari tenir els carnets actualitzats.

Instants abans de l'inici del matx entre l'Europa i el Lleida Esportiu, l'exjugador farà el servei d'honor i rebrà el reconeixement de l'entitat.

Dos clubs més se sumen a la llista d'entitats amb les quals l'Europa establirà entrades a 5€ pels socis dels equips que formen part de l'acord.

Una temporada més els preus i condicions d'accés a l'estadi en partit de lliga de Tercera Divisió no variaran respecte el passat curs.

L'Europa va tancant, de mica en mica, nous acords i d'altres de renovats per a que els socis del club tinguin les entrades a bon preu.

La promoció especial per a socis finalitza en dos dies. Encara hi ha temps de gaudir d'un descompte i una samarreta de regal.