Repassem amb els dos jugadors que més partits han disputat en tota la història del club l'històric ascens a Segona B del 1994.

Per celebrar el quart de segle de l'ascens de la plantilla de la temporada 1993/1994 a Segona B, el club ha preparat un audiovisual.

La nit del 5 de juny del 2019 serà recordada com una de les diades més entranyables i emotives de les fins ara celebrades.

El Club Esportiu Europa celebra avui, 5 de juny del 2019, el seu 112è aniversari amb un sopar ben especial i ben rodejat.

El club escapulat és una de les entitats col·laboradores d'aquest projecte que vol transmetre la realitat de la cultura popular.

Els veterans de l'Europa han disputat un partit contra els de l'Espanyol (2-6) al Nou Sardenya per recordar els 25 anys de l'ascens.

S'ha parlat molt del jugador més important de la història del club a nivell de dimensió futbolística i social. Com es va fitxar?

Diversos futbolistes que van vestir l'escapulari militen des de Primera Divisió a les categories territorials. En fem un repàs al detall.

L'Europa, com a club fundador de la competició, va tenir el seu protagonisme dins la gala 'Liga 90 años' celebrada ahir.

A partir del dilluns 13 de maig es poden comprar a oficines els tiquets pel sopar de la XI Diada del Soci (dimecres 5 de juny).