L'Europa ha començat el 'Tourmalet' amb victòria i et necessita per seguir escalant posicions. El club et porta a Vilafranca en autocar!.

L'Europa amplia els premis del sorteig d'entrades per a veure un partit del Primer Equip al Nou Sardenya amb un esmorzar al bar.

La Comissió Social de l'Europa impulsa una nova iniciativa per a socis: un concurs de precisió al descans dels partits del Primer Equip.

El CE Europa i la Plataforma per la Llengua han arribat a un acord per potenciar l'ús futbolístic del català en els entrenaments i partits.

El procés electoral del CE Europa entra en el cinquè punt de la seva convocatòria: la presentació de precandidatures a president.

Les del proper 29 de gener seran, si hi ha més d'un candidat amb suficients avals, les terceres eleccions democràtiques de la història del club.

La Junta Electoral del CE Europa posa en coneixement dels socis i sòcies un avís important de cara a les properes eleccions del club.

La Junta Electoral del CE Europa, que vetlla pel desenvolupament de les eleccions, emet un comunicat en referència a una de les fases del procés.

Seguint el calendari electoral marcat pel club, els socis i sòcies podran consultar el cens electoral fins el proper dijous 5 de gener.

El Club Esportiu Europa vol desitjar a tota la seva família i al futbol català en general un profitós 2017 en l'aspecte col·lectiu i personal.