A l'edat de 74 anys ha mort Ignasi Rojas Vazco, qui va disputar 3 temporades a la divisió de plata del futbol estatal amb l'escapulada.

La colla de Sant Medir del CE Europa va celebrar, el passat dissabte al vespre, el seu primer sopar institucional des de la refundació.

Ens deixa als 88 anys Luís Cid Pérez, conegut esportivament com 'Carriega', tècnic de l'Europa la temporada 1965/1966 a Segona Divisió.

El primer sopar de Sant Medir que organitza el dia 17 de febrer la colla europeista d'Els Ben Plantats, ja té dissenyat el seu menú.

La Federació Catalana de Futbol, mitjançant el Comitè Tècnic d'Àrbitres, ha encarregat la traducció al català de les regles del joc.

La totalitat dels metges de la Mutualitat Catalana de Futbolistes són els encarregats d'explicar les lesions més freqüents del futbol.

El 31 de gener del 2017 es va proclamar, de forma oficial, un nou president del Club Esportiu Europa. Un any després Víctor Martínez fa balanç.

A partir de l'1 de febrer i en horari de tarda, els socis podran consultar l'esborrany de l'acta a les oficines del CE Europa.

Per 1 euro, tot el públic assistent al partit del proper diumenge (inici a les 12 hores) podrà participar en el sorteig d'un lot gastronòmic.

Una representació directiva i dels jugadors del Primer Equip i Femení A va visitar els residents al centre de Sant Josep de la Muntanya.