L'Europeisme mostra el seu dol per la pèrdua, ahir, de Cristina Armillas, mare de l'actual entrenador del Juvenil A del club.

Tres socis del club rebran aquest diumenge 26 de novembre la seva insígnia de filidetat per 25 o 50 anys consecutius de carnet.

Per a tots aquells amants de l'estadística o pels que vulguin aprofundir en la històrai de l'entitat, el CD del club és el millor regal.

El soci Ramon Vergés rebrà un homenatge públic aquest diumenge (10:15 hores, sala de premsa) i tindrà un grup d'història al seu nom.

El matí de l'onze de novembre de l'any 2001 va veure la llum a internet el portal web oficial del Club Esportiu Europa.

El derbi del diumenge 12 de novembre entre l'Europa i el Sant Andreu tindrà una logística diferent a altres duels de la lliga.

El prestigiós Institut de la Còrnia i d’Oftalmologia (ICOF) ofereix revisions i tractaments especials per a tota la família europeista.

La col·laboració entre el club i la Clínica Dental Josep Maria Clemente va dur les primeres plantilles del club a revisar la salut bucal.

Comunicat oficial de la Junta Directiva del CE Europa arran dels fets viscuts ahir per membres del govern de Catalunya.

A les oficines del club es troba a disposició dels socis de ple dret de la temporada 2017/2018 l'acta de la darrera Assemblea General.