El CE Europa impulsa els dos propers caps de setmana una acció solidària en forma de recollida de joguines i aliments.

L'europeisme lamenta la pèrdua de l'exjugador Blai Ozcoz als 88 anys. L'enterrament tindrà lloc demà dimarts a les 9 del matí.

El club fa extensiu a socis i aficionats el següent comunicat oficial en relació als fets que van tenir lloc el passat dimecres.

L'Europa i la colla de Sant Medir d'Els Ben Plantats han participat aquest matí de la festa gracienca 'Teixint Connexions'.

L'europeisme ha perdut aquest vespre el soci número 17 de l'entitat, Enric Vidal, a qui el club deu la informació de mitja història.

El proper dissabte dia 1 de desembre, el carrer Gran de Gràcia acollirà la festa 'Teixint Connexions' d'onze del matí a set de la tarda.

L'Europa presenta una nova bufanda d'animació reversible, amb el nom de l'entitat a una banda i el lema 'Orgull gracienc' a l'altra.

L'Europa i el nou hotel gracienc, situat a tocar de la Sagrada Família, arriben a un acord comú de col·laboració.

El centre Kumon de Plaça Lesseps, especialitzat en augmentar el potencial de la capacitat d'estudi, nou 'Soci 1907' de l'entitat.

Abans de l'inici del partit Europa-Vilafranca del proper diumenge es llegirà el manifest per la megafonia de l'estadi.