En el mateix dia del 113 aniversari del club, l'Europa ofereix un regal especial a la seva afició: l'estrena de la botiga virtual del club.

L'Europa no només estrega botiga virtual, sinó també un nou producte oficial: la mascareta de protecció europeista.

Dia 5 de juny del 2020: el Club Esportiu Europa celebra 113 anys de vida en el panorama esportiu del nostre país. Felicitats, europeistes!

Any 2020. Ben entrats ja al segle XXI i seguim arrossegant el racisme en diferents aspectes de la nostra societat.

L'europeisme lamenta la pèrdua de qui va ser defensa central amb la samarreta escapulada del 1970 fins el 1972 jugant 83 partits.

El CE Europa lamenta la pèrdua d'Alexandre Pujol, Durant molts i molts anys ha estat el soci amb carnet més antic de l'entitat.

Vas viure el partit del Centenari? El vols recordar? El vols veure per primer cop? No et perdis l'emissió del dia 12 a les 21:30 hores.

El 4 de maig del 1995 l'Ajuntament va inaugurar el Nou Sardenya. El club va fer la seva inauguració particular el 15 d'agost d'aquell any.

La crisi de la Covid-19 i les mesures de confinament han provocat que el club hagi d’ajornar actes institucionals que tenia previst realitzar.

Els responsables de mantenir en forma les primeres plantilles del club es reinventen en confinament i no tenen aturador.