El club signa un acord de patrocini amb el Grup Solfinc. Totes dues entitats comparteixen, curiosament, el mateix origen geogràfic.

Vols descobrir el nou e-up! de Volkswagen? Els companys de Barna Wagen et podran mostrar totes les característiques.

El 19 de febrer és el Dia Internacional contra l'Homofòbia al Futbol. El club se suma a la campanya engegada per la Generalitat i la FCF.

El Futbol Formatiu del club passa per les seves mans. Ramon Gatell és el nom propi de la coordinació esportiva federada de l’entitat.

La quarta edició dels Premis Solidaris de la Fundació Catalana de Futbol posen en valor l'Europa en la categoria d'ètica i joc net.

Un any més, el restaurant de l'hotel Tryp Apolo del Paral·lel va acollir el sopar de colles de Sant Medir un mes abans de la festa.

La sala de premsa de l'estadi va acollir ahir a la tarda les darreres conferències de la nutricionista Laura I. Arranz per a famílies.

L'aprovació dels nous pressupostos de la capital catalana asseguren inversions en obres al Nou Sardenya i el Camp de l'Àliga.

El nom de Carles Serracant, primer golejador de la història dels camps del carrer Sardenya, ja llueix sota la tribuna de l'estadi.

Mitja hora abans del partit Europa-Granollers, sota tribuna, se celebrarà l'acte d'inauguració d'una placa commemorativa de l'efemèride.