De cara a la temporada 2017/2018, el preu de les diferents modalitats de carnet de soci no variarà i hi haurà una oferta de bonificació.

Les oficines del club compten amb un nou producte oficial ideal per a aquests dies: la tovallola blava de l'Europa amb l'escut i el nom cosits.

L'Europa vol expressar el seu més sentit condol a la família i amics de de Francesc Martínez de Foix, impulsor de l'Europa-ACIDH, que ens ha deixat a l'edat de 63 anys.

El CE Europa i l'empresa Instaldeco han arribat a un acord de patrocini que s'allargarà durant tot el mandat de l'actual Junta Directiva.

Contactar de forma directa i sense filtres amb l'àrea del club que pertoca agilitza qualsevol tipus de resposta i gestió futura.

L'empresa CenturyXXI XARXA organitza un partit benèfic protagonitzat per la Guàrdia Urbana i els cossos de bombers de Barcelona i la Generalitat.

Els carrers que participen en el guarnit dels carrers de la Festa Major de la Vila de Gràcia es van trobar dissabte al Nou Sardenya per celebrar un torneig de germanor.

La revetlla de Sant Joan va estar marcada per l'acte institucional de la Flama del Canigó, on el CE Europa hi va participar per segon any.

Les oficines i administració del CE Europa romandran tancades aquest divendres 23 de juny. Tornaran a obrir el dilluns dia 26 al matí.

El 17 de juny de 1997 l'Europa feia història derrotant el primer equip del FC Barcelona i alçant la primera de les tres copes de Catalunya.