Els nens de l'Escola de Futbol de l'Europa han protagonitzat avui al matí a l'estadi l'acte de cloenda del taller de sensibilització lingüística.

El club organitzarà, aquest dissabte dia 20 de deu del matí a dues del migdia, un nou 'outlet' de roba de marques i models antics del CE Europa.

Les imatges individuals i de grup de tots els alumnes de l'Escola es podran comprar sota tribuna aquest dissabte dia 20 al matí.

El Club Esportiu Europa i la marca d'origen anglès Umbro han arribat a un acord per a convertir la firma internacional en equipador oficial.

L'Europa es juga la permanència en el darrer partit i necessita el màxim suport. Cada soci podrà dur, sense entrada prèvia, dos acompanyants.

El carrer Gran de Gràcia va acollir dissabte la Festa del Comerç al carrer i l'Europa en va ser part protagonista amb un 3x3 de futbol.

Per segona setmana consecutiva, l'Europa surt a jugar a futbol al carrer amb els més menuts, en aquesta ocasió a tocar dels Jardinets de Gràcia.

Pels europeistes, els interessats en la història o en Gràcia, el club disposa a oficines de llibres de 'Gràcia desapareguda', de Josep Maria Contel.

El Club Esportiu Europa oferirà les mateixes places dels darrers anys per a l'Escola, als dos camps, de cara al curs esportiu 2017/2018.

El CE Europa va participar dissabte de la Festa Major de la Sagrada Família tornant a jugar a futbol davant el temple que el va veure créixer.