Els darrers excapitans més significatius des del darrer ascens a Segona B, protagonistes a les xarxes socials del club.

Les noves recomanacions sanitàries obliguen, per prudència, a cancel·lar un acte on s'acumularien fins a 50 persones.

Carrers, comerços, entitats i places viuen aquests dies amb banderes de l'Europa, cartells o pancartes de suport pel play-off.

El CE Europa i l'Espai Bar La Violeta han arribat a un acord per oferir el partit per TV en exclusiva per a socis del club.

El Club Esportiu Europa emet un comunicat oficial respecte les gestions per poder projectar el play-off en pantalla gegant.

L'Europa és conegut, sens dubte, pel seu escapulari. Aquest disseny blau en 'V' va fer popular un gest triomfant entre el públic.

El suport a l'Europa es va notant al carrer, amb les banderes als balcons i ara també cartells en comerços i entitats.

L'Europa premiarà els abonats que passin a condició de soci i els socis que duguin un nou soci al club amb un 20% de descompte als dos.

Les dues darreres temporades el club ha crescut en socis de ple dret i també dins la nova modalitat d'abonat pels partits de lliga.

El 28 de juny és el dia internacional de l'orgull LGTBI i l'Europa, com no podia ser d'altra manera, se suma a celebrar-ho!