La Sagrada Família i el Parc Güell són dos punts emblemàtics de Barcelona on és fàcil veure molts japonesos amb les seves càmeres.

El club escapulat organitzarà el seu ja tradicional futbol 3x3 al mig del carrer Marina, just davant la basílica de la Sagrada Família.

Les dues organitzacions han signat un conveni de col·laboració que inclou la difusió europeista del programa 'Voluntariat per la llengua'.

Aquesta beca permet treballs d'investigació, recerca, prevenció i cura de lesions medul·lars i cervicals. Té un valor de 10.000 euros.

El Club Esportiu Europa emet un comunicat arran de la presència de rates a les instal·lacions municipals del Camp de l'Àliga.

Des del portal web oficial fem un recordatori a tots els socis, aficionats, jugadors i familiars sobre el canvi d'hora aquesta matinada.

La casa Thuasne, un dels patrocinadors del club, ofereix, mitjançant Ortopèdia Curto, un ampli ventall de material ortopèdic esportiu.

Secretari Coloma ja és història. El carrer on l'Europa té les seves oficines i adreça postal recupera l'antic nom de Paul Alsina.

Després de deixar enrere la intensitat de la dolça festa, fem un repàs amb L'Escapvlat de la història de la tradició de Sant Medir.

Aquesta matinada ha mort als 89 anys d'edat Antoni Cruellas, exjugador de l'Europa la temporada 1961/1962 i exjugador de Primera.