La Junta Directiva del CE Europa emet un comunicat oficial dirigit a socis i famílies dels equips que entrenen i competeixen al Camp de l'Àliga.

Un defecte de forma presentat per l'anterior Junta Directiva deixa fora de concurs el club. Roda de premsa informativa dijous 16 a les 19:30 hores.

La venda solidària de les pulseres 'Candela' el passat 15 de gener, a benefici de l'hospital Sant Joan de Déu, va ser tot un èxit.

L'estadi del CE Europa tindrà un estand de 10:30 a 14 hores, aquest diumenge, per poder comprar unes polseres molt especials.

El curs esportiu 2016/2017 és el primer pels dos nous equips adaptats de l'Europa en conveni amb ACIDH. Repassem la seva lliga.

L'Europa-ACIDH s'ha proclamat campió del trofeu 'NO Limits' disputat aquests dies a Cagliari, designada ciutat europea de l'esport 2017.

L'ACIDH i l’Associació In Via organitzen el dia 13 el Concert Solidari per a la Intel·ligència Límit, amb l’actuació de la banda inclusiva CLAMS.

El darrer partit del Primer Equip al Nou Sardenya aquest any 2016 servirà d'escenari per a un recapte d'aliments pels més necessitats.

La Fundació Privada Esportiva Europa organitza un nou Campus de Nadal que tindrà lloc del 27 al 30 de desembre al Nou Sardenya.

Un any més, la Fundació Privada Esportiva Europa organitza un recapte solidari d'aliments. En aquesta ocasió, dividit en dos dies diferents.