Per a tots aquells amants de l'estadística o pels que vulguin aprofundir en la històrai de l'entitat, el CD del club és el millor regal.

L'arrencada de la Lliga Nacional 2017/2018 està resultant històrica pel Juvenil A de l'Europa. No es recorda res similar des del curs 1995/1996.

El periòdic L'Escapvlat comença a publicar una sèrie d'articles per capítols sobre el paper i vivències de l'Europa durant la Guerra Civil.

La temporada 1972/1973, contra el Masnou, va ser la darrera vegada que l'Europa va guanyar-li els dos partits a un debutant a Tercera.

Després d'uns anys torna a disposició de socis i aficionats una actualització del CD d'història i estadística del club amb totes les dades.

Cent anys i una dècada permeten explicar moltes històries, trajectòries, anècdotes i curiositats que podeu consultar en aquesta pàgina.

La temporada 2012/2013 es va refundar l'actual Filial del CE Europa. Totes les dades de cada partit de lliga des de llavors, disponibles.

El portal web oficial del club fa anys que disposa d'una secció on poder repassar totes les temporades oficials de la història.

El 17 de juny de 1997 l'Europa feia història derrotant el primer equip del FC Barcelona i alçant la primera de les tres copes de Catalunya.

El 5 de juny de l'any 1907 va fundar-se el nostre club. Avui estem de celebració del nostre 110è aniversari. Felicitats a tots els europeistes!