Tres futbolistes de la història del club han marcat gol en sis partits seguits. El Nou Sardenya va reunir ahir al vespre a dos d'ells.

#Sotomania

18 Novembre 2018

Els sis gols en sis jornades seguides d'Àlex Soto amb el Primer Equip situen el jugador en un racó d'honor de la història del club.

El debut d'un futbolista amb la samarreta d'un equip és un dia especial, però hi ha ocasions on aquell dia s'acaba convertint en l'únic.

El capità Àlex Cano va sumar ahir, contra el Sants, el seu gol número 40 en competició regular. Una xifra estratosfèrica per un central.

Per primera vegada en 9 anys, un onze inicial de l'Europa en competició oficial ha presentat més jugadors de casa que fitxats.

L’Europa és l’equip català amb més participacions a la Tercera Divisió. Enguany té 20 rivals a la categoria i molta història al darrere.

L'Europa-Llagostera passarà a la història com el partit 300 d'Àlex Cano amb la samarreta de l'Europa en lliga i play-off d'ascens.

El retorn del Juvenil A dins la màxima categoria estatal del futbol està resultant, en aquest inici de lliga, totalment històric i de rècord.

A tots els clubs hi ha informacions o passatges de la història que, sense saber ben bé el motiu, s’altera el seu contingut o es tergiversa.

El Trofeu Vila de Gràcia de l'any 2018 passarà a la història per ser la tarda en que el mític porter Rogeli Pàmpols va rebre honors.