La titularitat de Sergi Aguilar ahir a La Verneda fa augmentar la xifra de porters amb minuts jugats aquesta temporada a un total de quatre.

La història de l'Europa explicada foto a foto mitjançant Instagram celebra un any de vida a la xarxa a través del compte @ceeuropa_vintage.

Els dos primers capitans de l'Europa es troben situats a un partit d'arribar a unes xifres 'top' dins la història de l'entitat gracienca.

Les del proper 29 de gener seran, si hi ha més d'un candidat amb suficients avals, les terceres eleccions democràtiques de la història del club.

La Vila de Gràcia va tenir un passat ple de masies i terres per conrear, encara que avui ens sembli impossible de creure. L'Europa tenia també la seva.

El portal web oficial del club posa a disposició de socis i aficionats tot l'historial esportiu de l'Europa B des de la seva darrera fundació.

El capità del Primer Equip de l'Europa va escriure ahir una pàgina històrica arribant al 4t lloc de jugadors amb més partits de tots els temps.

És setmana de derbi a Primera Divisió però el gran derbi de fa gairebé un segle era entra el CE Europa i el FC Barcelona a inicis dels anys 20.

La falta de documentació contrastada dels inicis del futbol a casa nostra fan enigmàtics els gols de l'europeista Vicenç Martínez.

L'Europa ha trigat 9 jornades a sumar el primer triomf en lliga. Repassem les cinc temporades on més va costar estrenar-se.