Resultats
Preu Entrades
Acreditacions

El Primer Equip femení del Club Esportiu Europa, en la seva primera visita històrica a La Coruña, disputarà un partit de lliga a Riazor.

La Junta Directiva del Club Esportiu Europa ha decidit que aquest número, el de la fundació de l'entitat, serà propietat simbòlica de tothom.

El Club Esportiu Europa va retre ahir homenatge a la plantilla que l'any 1977 va quedar campiona de Regional Preferent i va tornar a Tercera Divisió.

Els jugadors de la plantilla campiona de lliga de Regional Preferent rebran un reconeixement el proper diumenge al partit Europa-Lleida Esportiu.

El migcampista Pau López ha rebut avui, als instants previs de l'Europa-Peña Deportiva, un reconeixement pels seus 100 partits oficials.

Alberto González va rebre ahir, instants abans del derbi Europa-Sant Andreu, l'homenatge de club i afició després de la seva retirada.

Per segona temporada seguida l'Europa ha guanyat el derbi per 3-0 al Sant Andreu. Enguany, amb rècord històric de públic en els 28 anys de vida del Nou Sardenya.

El Marroc cau als vuitens de final del Mundial davant França (4-0) i l'europeista Fati no debuta amb la seva selecció.

Fati es converteix en la primera futbolista (masculina o femenina) de la història del club en anar convocada a un Mundial.

El capità del Filial s'acomiada de l'Europa després d'11 temporades al futbol base fins arribar al 'B', on acaba amb un ascens.

acidH TEB FederacioAcell