La competició que actualment té la denominació de Copa del Rei, és un torneig que a l'Europa li ha donat diverses satisfaccions.

Deu temporades ha militat el Juvenil A europeista al 'top' de les categories juvenils estatals. Enguany ha signat el seu segon millor balanç.

El proper diumenge visita Gràcia el San Cristóbal. Quines xifres té a casa l'Europa contra equips que no s'ha trobat a Tercera?

Aquest article ve acompanyat d'una imatge fins ara inèdita però que evoca un comentari famós en la Barcelona dels anys 20.

L’idil·li de la Copa Catalunya amb l’Europa ve de lluny, concretament des de fa 20 anys, quan es van aconseguir dos títols consecutius.

El capità de l'Europa ha sumat avui 309 partits oficials de lliga i play-off amb l'escapulada. Iguala el tercer màxim registre històric.

Tres futbolistes de la història del club han marcat gol en sis partits seguits. El Nou Sardenya va reunir ahir al vespre a dos d'ells.

#Sotomania

18 Novembre 2018

Els sis gols en sis jornades seguides d'Àlex Soto amb el Primer Equip situen el jugador en un racó d'honor de la història del club.

El debut d'un futbolista amb la samarreta d'un equip és un dia especial, però hi ha ocasions on aquell dia s'acaba convertint en l'únic.

El capità Àlex Cano va sumar ahir, contra el Sants, el seu gol número 40 en competició regular. Una xifra estratosfèrica per un central.