La història de l’Europa està farcida de grans noms que són agafats com els referents de tots els temps. Altres, passen desapercebuts.

Una situació polèmica en la disputa, fa gairebé 100 anys, d'un derbi Europa-Barça que no va finalitzar, va provocar una exaltació de l'europeisme.

L'Europa no havia gaudit d'una pena màxima a favor a casa des de novembre del 2015... i no la transformava des del maig d'aquell any.

La titularitat de Sergi Aguilar ahir a La Verneda fa augmentar la xifra de porters amb minuts jugats aquesta temporada a un total de quatre.

La història de l'Europa explicada foto a foto mitjançant Instagram celebra un any de vida a la xarxa a través del compte @ceeuropa_vintage.

Els dos primers capitans de l'Europa es troben situats a un partit d'arribar a unes xifres 'top' dins la història de l'entitat gracienca.

Les del proper 29 de gener seran, si hi ha més d'un candidat amb suficients avals, les terceres eleccions democràtiques de la història del club.

La Vila de Gràcia va tenir un passat ple de masies i terres per conrear, encara que avui ens sembli impossible de creure. L'Europa tenia també la seva.

El portal web oficial del club posa a disposició de socis i aficionats tot l'historial esportiu de l'Europa B des de la seva darrera fundació.

El capità del Primer Equip de l'Europa va escriure ahir una pàgina històrica arribant al 4t lloc de jugadors amb més partits de tots els temps.