Cent anys i una dècada permeten explicar moltes històries, trajectòries, anècdotes i curiositats que podeu consultar en aquesta pàgina.

La temporada 2012/2013 es va refundar l'actual Filial del CE Europa. Totes les dades de cada partit de lliga des de llavors, disponibles.

El portal web oficial del club fa anys que disposa d'una secció on poder repassar totes les temporades oficials de la història.

El 17 de juny de 1997 l'Europa feia història derrotant el primer equip del FC Barcelona i alçant la primera de les tres copes de Catalunya.

El 5 de juny de l'any 1907 va fundar-se el nostre club. Avui estem de celebració del nostre 110è aniversari. Felicitats a tots els europeistes!

El 29 de maig del 1977 l'Europa va certificar matemàticament el títol de lliga de Regional Preferent. El darrer campionat regular que s'ha guanyat.

La història de l’Europa està farcida de grans noms que són agafats com els referents de tots els temps. Altres, passen desapercebuts.

Una situació polèmica en la disputa, fa gairebé 100 anys, d'un derbi Europa-Barça que no va finalitzar, va provocar una exaltació de l'europeisme.

L'Europa no havia gaudit d'una pena màxima a favor a casa des de novembre del 2015... i no la transformava des del maig d'aquell any.

La titularitat de Sergi Aguilar ahir a La Verneda fa augmentar la xifra de porters amb minuts jugats aquesta temporada a un total de quatre.