Després d'assolir l'ascens matemàtic a Tercera RFEF, el Filial s'ha proclamat també campió de lliga gràcies a la derrota del Sabadell B.

El CE Europa ja disposa de la seva història explicada internacionalment en anglès gràcies a l'autor neerlandès de l'obra, Liam Borchers.

El capità de l'Europa va marcar un importantíssim gol en temps afegit a Santa Eulària des Riu i que suposa el 59è de la seva carrera escapulada.

El Primer Equip femení del Club Esportiu Europa, en la seva primera visita històrica a La Coruña, disputarà un partit de lliga a Riazor.

La Junta Directiva del Club Esportiu Europa ha decidit que aquest número, el de la fundació de l'entitat, serà propietat simbòlica de tothom.

El Club Esportiu Europa va retre ahir homenatge a la plantilla que l'any 1977 va quedar campiona de Regional Preferent i va tornar a Tercera Divisió.

Els jugadors de la plantilla campiona de lliga de Regional Preferent rebran un reconeixement el proper diumenge al partit Europa-Lleida Esportiu.

El migcampista Pau López ha rebut avui, als instants previs de l'Europa-Peña Deportiva, un reconeixement pels seus 100 partits oficials.

Alberto González va rebre ahir, instants abans del derbi Europa-Sant Andreu, l'homenatge de club i afició després de la seva retirada.

Per segona temporada seguida l'Europa ha guanyat el derbi per 3-0 al Sant Andreu. Enguany, amb rècord històric de públic en els 28 anys de vida del Nou Sardenya.