Noves mesures se sumen a les ja existents i que afecten al desenvolupament ordinari de les activitats i pràctiques esportives.
El Club Esportiu Europa celebra els cent anys de l'equip que va visitar Gràcia per celebrar el Centenari del club escapulat.
Barna Wagen, patrocinador del CE Europa, ofereix als seus socis i aficionats la possibilitat de provar aquest nou vehicle.
L'Europa afegeix un producte més al seu marxandatge. La nova bandera ja es troba a oficines i a la botiva virtual.
El club convoca la seva anual Assemblea General de Socis i Sòcies el dilluns 2 de novembre a les 19 hores.
Tots els equips de futbol 11 i futbol 7 federats del club, masculins i femenins, han triat ja qui els representarà amb el braçal.
Com és habitual cada temporada, les seccions de "l'Agenda" i "Resultats" estan actives per a consultar l'actualitat esportiva.
Tal com ha fet el club en anteriors temporades, es proposa als enguany 10 rivals de Tercera grup '5A' un acord per a socis.
La Federació Catalana de Futbol (FCF) ha publicat el protocol que seguirà en cas que aquesta nova temporada tampoc pugui finalitzar.
El Club Esportiu Europa emet un comunicat en relació a la sentència que inhabilita de les seves funcions el president de la Generalitat.