Acreditacions Premsa

MITJANS DE COMUNICACIÓ · ACCÉS AL NOU SARDENYA

El Departament de Comunicació del club preveu l'acreditació per a tots aquells mitjans de comunicació, periodistes, fotògrafs, locutors o tècnics que tinguin previst cobrir els diferents partits de competició oficial del Primer Equip. Aquestes acreditacions s'han de sol·licitar, sempre i únicament, enviant un e-mail a la següent adreça de correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

IMPORTANT: Cap altre sistema servirà per acreditar-se. Ni trucades telefòniques a les oficines del club, ni e-mails a altres direccions del club ni cap altre mètode que no sigui l'anteriorment indicat. El correu indicat és només per a mitjans de comunicació. Directius, 'scouters', responsables federatius, autoritats municipals i altres càrrecs de caràcter esportiu o institucional han de contactar a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. per comunicar i acreditar la seva presència a l'estadi 24 hores abans de l'hora del partit.

DADES NECESSÀRIES PER ACREDITAR-SE

Nom i 2 cgnoms, DNI, mitjà pel qual es desenvoluparà la feina, especificacions (redacció, locució, web, fotografia...) i/o necessitats especials.

COM ACREDITAR-SE?

· Per acreditar-se per tota la temporada

Cal enviar un mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. especificant el nom dels acreditats (i número total de peticions), mitjà, tasques a desenvolupar durant el partit i necessitats especials (accés a peu de camp, cabines...). Un cop acceptada la petició, el departament de premsa informarà -responent al mail del remitent- del sistema de recollida. Tant si s'accepta com si es refusa la petició pel motiu que fos, el club ho comunicarà al sol·licitant.

· Per acreditar-se per un partit puntual

Cal enviar un mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. especificant el nom dels acreditats (i número total de peticions), mitjà, tasques a desenvolupar durant el partit i necessitats especials (accés a peu de camp, cabines...). El termini per sol·licitar acreditacions puntuals -cal fer-ho a cada partit diferent que es vulgui cobrir i abarca des de la disputa del darrer partit del Primer Equip fins a 24 hores de la disputa del partit sol·licitat.

A partir de llavors, ni el Departament de Comunicació ni el CE Europa poden garantir accés al recinte del Nou Sardenya com mitjà acreditat, havent d'accedir a l'estadi com espectador abonant la corresponent entrada. Tant si s'accepta com si es refusa la petició pel motiu que fos, el club ho comunicarà al sol·licitant, sempre que la petició s'hagi formulat dins els dies i horaris marcats.

Els acreditats per un partit puntual hauran d'identificar-se amb el nom, cognom i mitjà -facilitats prèviament per correu- a les taquilles de l'estadi per a rebre una entrada de premsa per poder accedir a l'estadi.

IMPORTANT

En qualsevol cas, les distribucions de zones de treball (cabines, taules de premsa...) s'assignaran en estricte ordre de petició dels mitjans, exceptuant aquells que segueixen el club habitualment i ja tenen el seu espai habilitat durant tota la temporada, espai que serà respectat.

AVÍS

Si els mitjans no especifiquen les seves necessitats d'assignació d'una taula de premsa o àrea de treball en la seva petició d'acreditació, no es poden garantir les mateixes el dia de partit. Igualment, la petició no adjudica automàticament aquest espai, sinó que està sempre subjecte a disponibilitat i posterior confirmació del Departament de Comunicació.

ACCÉS A L'ESTADI

L'accés al recinte pels mitjans acreditats per a tota la temporada tindrà lloc a la porta principal de tribuna (c/Camèlies s/n) -oberta 1h i 30m abans de l'inici del partit-. Pels acreditats per a un partit puntual l'accés tindrà lloc per l'entrada de córner dels carrers Camèlies i Sardenya -oberta 1h i 30m abans de l'inici del partit-. Un cop dins l'estadi, cal dirigir-se al despatx de premsa situat al córner esquerre de tribuna (zona baixa) per rebre alineacions (disponibles aproximadament tres quarts d'hora abans del partit), 'peto' per accedir al terreny de joc i/o rebre altres indicacions d'ubicació o logística.