El Grup d'Història Ramon Vergés

22 Novembre 2017 Redacció
L'escut del grup d'història L'escut del grup d'història GHRV

El Grup d'Història Ramon Vergés (GHRV) neix arran de la passió d'un grup d'europeistes per posar en valor la vida centenària del club.

El GHRV neix el novembre del 2017 i agafa el seu nom de l'històric directiu, delegat i historiador escapulat Ramon Vergés i Soler. Aquest grup de socis conformen una associació independent del club que treballa per cercar documentació històrica, contextualitzar-la, actualitzar-la i retre homenatge a persones, fites o moments de la història escapulada en actes del propi grup o en col·laboració amb el CE Europa.

El seu primer acte va ser un homenatge a la persona que dona nom a l'associació, Ramon Vergés i Soler. Posteriorment el GHRV ha impulsat actes i homenatges com a l'exporter Rogeli Pàmpols, a la penya Agrupació Europeista, a la plantilla i cos tècnic que va assolir l'ascens a Segona B el 1994 o també a Carles Serracant, autor el 1940 del primer gol oficial de la història del camp de Sardenya i que, gràcies a la iniciativa del Grup d'Història Ramon Vergés, té una placa en el seu record sota la tribuna de l'estadi.

Les persones interessades en col·laborar amb el grup o aportar informació, fotografies o material antic del CE Europa poden contactar a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.