L'Europa és conegut, sens dubte, pel seu escapulari. Aquest disseny blau en 'V' va fer popular un gest triomfant entre el públic.

El suport a l'Europa es va notant al carrer, amb les banderes als balcons i ara també cartells en comerços i entitats.

L'Europa premiarà els abonats que passin a condició de soci i els socis que duguin un nou soci al club amb un 20% de descompte als dos.

Les dues darreres temporades el club ha crescut en socis de ple dret i també dins la nova modalitat d'abonat pels partits de lliga.

No hi deixem de pensar cada nit... però ho volem convertir en una realitat! A 180 minuts de Segona B. A un pas de la glòria!

El 28 de juny és el dia internacional de l'orgull LGTBI i l'Europa, com no podia ser d'altra manera, se suma a celebrar-ho!

Penjar la bandera al balcó ha resultat un èxit, però també hi ha altres maneres d'animar l'Europa. Quina és la que tens pensada?

L'europeisme està responent a la crida del club i la bandera escapulada es comença a veure a molts carrers i llocs diferents.

El suport al Primer Equip de l'Europa de cara al 'play-off exprés' supera els límits de Gràcia i arriba... fins i tot a Grècia!

Falta un mes i una setmana per jugar la primera semifinal del play-off. Que tothom vegi que l'Europa encara té molt en joc!