Per motius logístics, les oficines del club tancaran durant 5 matins dels propers dies, del divendres 15 al dijous 21 de febrer.

La jornada del passat dissabte va ser molt intensa sota la tribuna del Nou Sardenya amb la presència de Thuasne i Ortopèdia Curto.

El Club Esportiu Europa s'ha unit al reclam veïnal i d'entitats per edificar un poliesportiu al solar del carrer Sardenya, 420.

El periòdic L'Escapvlat ofereix mensualment una pàgina destinada a una altra entitat o col·lectiu: torn pels castellers graciencs.

L'Europa participarà un any més de la Festa Major de la Sagrada Família, festa que ara obre el seu concurs de cartells.

Un cotxe ple de joguines es disposa a repartir els regals recollits al Nou Sardenya entre els ajudants de Ses Majestats.

Els responsables directius i els treballadors del CE Europa us desitgen que us ho passeu molt bé aquests dies nadalencs.

Has pensat en sorprendre amb un detall diferent? Per festes, per aniversaris, a la parella... Regala Europa, no ho dubtis més!

El CE Europa impulsa els dos propers caps de setmana una acció solidària en forma de recollida de joguines i aliments.

El club fa extensiu a socis i aficionats el següent comunicat oficial en relació als fets que van tenir lloc el passat dimecres.