El CE Europa impulsa els dos propers caps de setmana una acció solidària en forma de recollida de joguines i aliments.

El club fa extensiu a socis i aficionats el següent comunicat oficial en relació als fets que van tenir lloc el passat dimecres.

El derbi del diumenge 9 de desembre entre l'Europa i el Sant Andreu tindrà una logística diferent a altres duels de la lliga.

L'Europa i la colla de Sant Medir d'Els Ben Plantats han participat aquest matí de la festa gracienca 'Teixint Connexions'.

El proper dissabte dia 1 de desembre, el carrer Gran de Gràcia acollirà la festa 'Teixint Connexions' d'onze del matí a set de la tarda.

L'Europa presenta una nova bufanda d'animació reversible, amb el nom de l'entitat a una banda i el lema 'Orgull gracienc' a l'altra.

Abans de l'inici del partit Europa-Vilafranca del proper diumenge es llegirà el manifest per la megafonia de l'estadi.

Vols jugar a futbol amb unes canyelleres úniques i del teu club? Vine aquest dissabte 10 de novembre al matí a l'estadi.

El fill de l'expresident Josep Bartolí dedica una carta oberta a son pare destacant el seu paper en la història del club gracienc.

Tot el curs de segon d'ESO de l'Institut Secretari Coloma va visitar les instal·lacions del Nou Sardenya aquest dimarts.