La passada Diada del Soci va servir per retre homenatge als 70 anys de l'Agrupació, resumits en un vídeo que podeu veure  a continuació.

Els socis i sòcies de l'Europa van celebrar l'aniversari del club en el marc d'entrega d'insígnies a la fidelitat de 25, 50 i 75 anys de carnet.

El dia 5 de juny del 1907 es va fundar l'Europa a tocar de la Sagrada Família. Avui l'entitat celebra el seu 111è aniversari amb un sopar.

Carles Coll i Closa ha mort avui a l'edat de 89 anys. Des de jove va ser un dels europeistes més fidels i implicats amb el seu club.

El termini de compra de tiquet per a la Diada del Soci que tindrà lloc el 5 de juny a El Centre, expira avui. Reserva ja el teu tiquet!

La principal xarxa social de l'Europa, creada l'any 2009, arriba aquests dies a les cinc xifres en nombre de seguidors totals.

Sant Joan de les Abadesses acull el dia 28 de juny un col·loqui sobre com transformat la societat des de l'òptica del futbol.

El CE Europa i Nytta Sport, centre 'premium' d'entrenament personal i salut, signen un acord de col·laboració per a futbolistes i socis.

El dia de l'aniversari del club, el proper 5 de juny, l'Europa entregarà insígnies a la fidelitat dins el marc del sopar de la Diada del Soci.

L'equip adaptat Europa-ACIDH farà la presentació oficial de cara a la propera temporada el divendres 22 de juny a les 17:30 hores.