Resultats
Preu Entrades
Acreditacions

El CE Europa està de dol per la defunció de Joan Bordoy, soci número 1 de l'entitat i fill del llegendari porter escapulat dels anys 20.

El president del club, Víctor Martínez, va anunciar ahir al vespre l'avançament de les eleccions al final de la present temporada esportiva.

El proper duel de lliga del Primer Equip masculí del club es jugarà el dissabte 3 de desembre a les sis de la tarda a L'Hospitalet.

Repassem en 9 imatges l'eufòria dels tres gols de l'Europa i l'esclat de joia de jugadors, afició i la comunió gespa-graderia.

A continuació us detallem la logística, accessos i tota la informació necessària de cara al derbi Europa-Sant Andreu al Nou Sardenya.

La Comissió de Disciplina Social del club completa la seva recomposició amb la incorporació del soci Pol Giménez Rodríguez.

El gran derbi de Tercera RFEF es jugarà a l'estadi Nou Sardenya el proper diumenge 27 de novembre a les 12:30 hores.

L'Assemblea 2022 tindrà lloc el proper dimecres 30 de novembre a les 18:30 hores en primera convocatòria als Lluïsos de Gràcia.

El CE Europa i el CE Laietà van ser els pioners en jugar el primer partit de bàsquet de la història de l'estat espanyol.

El Comitè d'Apel·lació de la FCF confirma així la falta de validesa de les 36 signatures del segon procés de moció.