La matinal de diumenge ha acollit a l'estadi un partit popular entre penyes i romeus de l'Europa i la resta de colles de Sant Medir.

En el marc de la Festa Major de la Sagrada Família que se celebra aquests dies, el proper dissabte s'organitza un dinar al carrer.

El derbi entre el Sant Andreu i l'Europa mantindrà la mateixa logística, accés i zona d'ubicació dels escapulats que l'any passat.

El CE Europa torna a organitzar, amb motiu de la Festa Major de la Sagrada Família, partidets 3x3 i circuits davant el temple.

El Club Esportiu Europa ha rebut una sanció econòmica a instàncies de l'acta del partit de Lliga Nacional juvenil del passat dissabte.

La reunió de la directiva de la colla europeista, celebrada ahir a la nit, va confirmar el relleu al capdavant de la presidència.

La Vila es va omplir de caramals en una nova edició de la diada de Sant Medir. La colla de l'Europa la va viure de forma molt intensa.

La colla d'Els Ben Plantats del Club Esportiu Europa presenta tres novetats pel recorregut d'enguany de Sant Medir 2018.

Al portal web oficial del club es troba disponible el programa, en format PDF, amb el recorregut, els romeus i la història de la colla.

La persona guanyadora s'haurà de posar en contacte amb el club per a rebre les instruccions de cara a la tarda d'aquest dissabte.