Tres socis del club rebran aquest diumenge 26 de novembre la seva insígnia de filidetat per 25 o 50 anys consecutius de carnet.

El soci Ramon Vergés rebrà un homenatge públic aquest diumenge (10:15 hores, sala de premsa) i tindrà un grup d'història al seu nom.

Fruit de l'acord entre el CE Europa i la UA d'Horta, els socis escapulats podran entrar dissabte al Feliu i Codina per 5 euros.

El derbi del diumenge 12 de novembre entre l'Europa i el Sant Andreu tindrà una logística diferent a altres duels de la lliga.

El prestigiós Institut de la Còrnia i d’Oftalmologia (ICOF) ofereix revisions i tractaments especials per a tota la família europeista.

Comunicat oficial de la Junta Directiva del CE Europa arran dels fets viscuts ahir per membres del govern de Catalunya.

A les oficines del club es troba a disposició dels socis de ple dret de la temporada 2017/2018 l'acta de la darrera Assemblea General.

Els instants previs a l'Europa-Ascó van recollir dos homenatges a dues figures històriques del club i de Gràcia.

Els intants previs del partit Europa-Ascó serviran per retre un homenatge públic al fins ara director de l'Escola, Xavi Lucas.

El CE Europa emet un comunicat oficial en relació als darrers fets polítics que afecten a la societat catalana i a les seves institucions.