El proper dissabte 1 d'abril s'organitza la Mostra d'Entitats de La Salut. L'Europa tindrà un petit punt informatiu en aquesta trobada gracienca.

Al descans de l'Europa-Figueres, tres socis del club van ampliar la seva llista de participants del concurs de xuts de precisió.

Totes les persones interessades en col·laborar econòmicament per a aquest projecte cultural ho podran fer els propers 35 dies.

El Nou Sardenya va acollir ahir pel matí el Partit Solidari amb La Marató de TV3 que organitza cada any l'Associació Dolors Vidal.

Veure un partit solidari és participar d'una causa benèfica, però diumenge al Nou Sardenya el públic també pot endur-se diferents regals.

Els descansos dels partits del Primer Equip al Nou Sardenya són més animats des que els socis intenten afinar la seva punteria de cara a porta.

Acompanyar l'Europa en aquest duel directe de la lliga costarà la meitat del preu a les taquilles pels socis del conjunt gracienc.

L'estadi acollirà diumenge, a les 12 del matí, diverses cares populars que es donaran cita per una causa solidària amb La Marató de TV3.

El darrer vagó del somni per la promoció d'ascens passa aquest diumenge pel Femení A. A l'andana, esperant-lo, no estaran soles.

El partit solidari en benefici de La Marató de TV3 i que organitza a l'estadi l'Associació Dolors Vidal ja té el seu pòster oficial.