Les plantilles masculina i femenina del Club Esportiu Europa van realitzar ahir la tradicional passejada per la Festa Major de Gràcia.

Quinze d'agost, Festa Major de Gràcia. El gracianisme i l'europeisme viuen avui i fins el dia 21 les festes més populars.

Els primers esquips masculí i femení del CE Europa visitaran uns quants carrers guarnits de la Festa Major el dia 16 d'agost a la tarda.

Les oficines del club faran un horari especial del 29 de juliol al 30 d'agost, partit en dues quinzenes, una al matí i l'altra a la tarda.

L'Europa impulsa una nova campanya de socis i abonats per a la temporada 2019/2020 amb diferents modalitats i descomptes.

Els guardinors de Fraternitat de Dalt guanyen la IVa edició del Torneig de Festa Major organitzat al Nou Sardenya.

Comença una nova temporada i, amb ella, un nou carnet de soci del Club Esportiu Europa amb el suport de Caixa d'Enginyers.