El CE Europa emet un comunicat públic en defensa de les llibertats arran dels actes que envolten la nostra societat els darrers dies.

La revista semestral de la Plataforma per la Llengua dedica, en el seu interior, dues pàgines al treball realitzat fa uns mesos a l'Europa.

La Festa Major de la Salut, que es troba en marxa des de fa dos dies i durarà fins al dia 11, realitzarà el pregó avui a les 20 hores a Verdi.

La campanya de recollida d'aliments que van impulsar Europa i Festa Major de Gràcia va culminar ahir a la tarda amb l'entrega del menjar.

El CE Europa ha organitzat aquesta tarda dues activitats paral·leles a Plaça Joanic: partits de futbol 3x3 i lectura d'un conte pels més menuts.

El carnet de soci de la temporada anterior servirà només per entrar al partit Europa-Terrassa de la jornada 2, el 27 d'agost a la tarda.

El Primer Equip i el Femení A han representat el club celebrant el Bicentenari de la Festa Major de Gràcia i recorrent els seus carrers guarnits.

La Festa Major de Gràcia celebra avui, 15 d'agost, ni més ni menys que 200 anys de vida tot posant en marxa el primer dia de les festes del 2017.

Aquest any 2017 la Festa Major de Gràcia celebra el Bicentenari. Ni més ni menys que 200 anys de tradició arrelada al voltant del 15 d’agost.

Una entrada per a un partit de lliga al Nou Sardenya seguirà costant 10€ la temporada vinent, exceptuant acords amb socis de clubs visitants.