El CE Europa emet un comunicat oficial d'adhesió a la vaga general convocada per demà divendres 18 d'octubre a Catalunya.

El CE Europa estrena un nou model de bufanda reversible (dues cares amb diferent motiu) que presenta novetats respecte el model anterior.

L'Europa organitzarà una gran festa en format 'show' per a presentar tota la seva base el proper dijous 7 de novembre a les 19 hores.

El proper dimarts 29 d’octubre a la tarda, a les 19 hores en primera convocatòria i a les 19:30 hores en segona, els socis tenen una cita amb el club.

L'Europa ja té disponibles a les oficines i a l’estadi Nou Sardenya en dies de partit els tres números de la Loteria Nacional amb què jugarà aquest any.

Les oficines del CE Europa modifiquen el seu horari habitual a partir de l'octubre. L'atenció al públic, en horari de tarda entre setmana.

Has pensat en sorprendre amb un detall diferent? Per festes, per aniversaris, a la parella... Regala Europa, no ho dubtis més!

El CE Europa vol desitjar a tots els seus socis, abonats i aficionats una molt bona Diada Nacional de Catalunya per l'onze de setembre.

S'apropa el primer partit de lliga al Nou Sardenya. Cal seguir les següents indicacions logístiques de cara a aquesta estrena.

L'Europa ha tancat un primer acord per a entrades recíproques a 5 euros pels socis visitants amb onze clubs del grup V de Tercera.