El CE Europa vol desitjar a tots els seus socis, abonats i aficionats una molt bona Diada Nacional de Catalunya per l'onze de setembre.

S'apropa el primer partit de lliga al Nou Sardenya. Cal seguir les següents indicacions logístiques de cara a aquesta estrena.

L'Europa ha tancat un primer acord per a entrades recíproques a 5 euros pels socis visitants amb onze clubs del grup V de Tercera.

Les plantilles masculina i femenina del Club Esportiu Europa van realitzar ahir la tradicional passejada per la Festa Major de Gràcia.

Quinze d'agost, Festa Major de Gràcia. El gracianisme i l'europeisme viuen avui i fins el dia 21 les festes més populars.

Els primers esquips masculí i femení del CE Europa visitaran uns quants carrers guarnits de la Festa Major el dia 16 d'agost a la tarda.

Aquesta temporada pots veure tots els partits de Tercera Divisió a Gràcia per només 50 euros! Uneix-te a la família escapulada!

Les oficines del club faran un horari especial del 29 de juliol al 30 d'agost, partit en dues quinzenes, una al matí i l'altra a la tarda.

L'Europa impulsa una nova campanya de socis i abonats per a la temporada 2019/2020 amb diferents modalitats i descomptes.