Què és la Fundació?

FUNDACIÓ PRIVADA ESPORTIVA EUROPA

Fundació

La Fundació Privada Esportiva Europa és una entitat vinculada al CE Europa, sense ànim de lucre, destinada a la promoció social del CE Europa. Dins la mateixa es promouen diferents activitats relacionades amb l'esport, es donen a conèixer programes d'inserció social, es concedeixen beques esportives per a famílies sense recursos i es dóna suport amb el nom i material del CE Europa a diferents equips esportius de caràcter integrador i desenvolupador de les capacitats personals.

La Fundació està dirigida, tal com marquen els seus estatuts, pel president de torn del CE Europa, i compta amb socis d'honor anomenats patrons i que són tots aquells particulars o empreses que, en funció de la seva necessitat d'acció social, col·laboren amb la Fundació i formen part del seu desenvolupament socio-esportiu.

Per tal d'informar-se sobre les activitats socials i esportives de la FPEE o per tal de vincular-se com a patró del seu projecte, cal contactar amb el departament d'administració (c/ Pau Alsina, 140. De dilluns a dijous de 16 a 20 hores i els divendres de 16 a 19 hores) al mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o bé per telèfon al 932 102 551.

PERFIL D'ACTIVITATS

SOCIALS

Campanya de recollida d'aliments, recollida de joguines per a infants, cobertura de necessitats per persones amb dificultats i servei psicopedagògic per les famílies integrants de la FPEE o del CE Europa.

ESPORTIVES

Beques de jugadors/es de famílies amb problemes econòmics, organització d'events i competicions de caire solidari, estructuració (nom i equipament) d'equips d'intregració social.