El CE Europa ofereix la possibilitat de signar convenis amb universitats i escoles de fotografia per a realitzar pràctiques als seus mitjans.

Com és tradició des de la temporada 2011/2012, el portal tercera.cat, especialitzat en la categoria, busca els onze jugadors ideals.

Els mitjans oficials del Club Esportiu Europa resten a disposició dels candidats per explicar el seu programa i el seu equip directiu als socis.

El diari La Vanguardia dedica avui una pàgina gairebé sencera a l'aspecte més personal i esportiu de l'entrenador del Juvenil A.

És setmana de derbi a Primera Divisió però el gran derbi de fa gairebé un segle era entra el CE Europa i el FC Barcelona a inicis dels anys 20.

Un derbi Europa-Sant Andreu sempre és especial, però avui ho era un xic més. Els dos capitans han simbolitzat un petit gest contra l'homofòbia.

El setmanari L'Independent de Gràcia estrena avui divendres nova imatge tant en paper com dins el seu web.

El portal web oficial del Club Esportiu Europa celebra avui, 11 de novembre, quinze anys ininterromputs informant, els darrers tretze a diari.

L'editor de la revista Panenka, Aitor Lagunas, va ser entrevistat pel programa 'Página Dos' de RTVE a l'estadi Nou Sardenya.

La Vila de Gràcia i l'Europa, dos subjectes inseparables, explicats per Ramon Ortiz i Alberto Lacasta a Ràdio 4.