La iniciativa de dos socis europeistes permetrà escoltar els partits del conjunt gracienc quan aquest jugui fora de casa.

El número 119 de L'Escapvlat en paper ja és al carrer i a les oficines del club, però també en línia al web en format PDF.

Ja hi és al carrer el primer número del periòdic L'Escapvlat de la nova temporada. També el podeu consultar al web en PDF.

La secció 'El Reportatge', dins el TN Vespre d'ahir diumenge a TV3, va destacar l'Europa en la gestió de l'accés a l'estadi.

Els presidents dels clubs implicats en el 'play-off exprés' de 3a a 2a B han parlat per a Ràdio Marca. Rescatem el fragment europeista.

Els socis i aficionats de l'Europa ja poden abonar-se, amb descompte promocional, a les emissions dels partits de Footters per internet.

Ja ha sortit al carrer i es troba disponible també en PDF el número d'agost del periòdic mensual L'Escapvlat del CE Europa.

Tots els mitjans de comunicació interessats en acreditar-se per a la propera temporada ja ho poden fer mitjançant el correu electrònic.

Una de les capitanes del primer equip femení escapulat posa veu a l'anunci promocional d'Aigües de Barcelona a la ràdio.

La propera temporada es podran seguir per internet tots els partits al Nou Sardenya i la gran majoria dels jugats fora de casa.