És setmana de derbi a Primera Divisió però el gran derbi de fa gairebé un segle era entra el CE Europa i el FC Barcelona a inicis dels anys 20.

Un derbi Europa-Sant Andreu sempre és especial, però avui ho era un xic més. Els dos capitans han simbolitzat un petit gest contra l'homofòbia.

El setmanari L'Independent de Gràcia estrena avui divendres nova imatge tant en paper com dins el seu web.

El portal web oficial del Club Esportiu Europa celebra avui, 11 de novembre, quinze anys ininterromputs informant, els darrers tretze a diari.

L'editor de la revista Panenka, Aitor Lagunas, va ser entrevistat pel programa 'Página Dos' de RTVE a l'estadi Nou Sardenya.

La Vila de Gràcia i l'Europa, dos subjectes inseparables, explicats per Ramon Ortiz i Alberto Lacasta a Ràdio 4.

A partir del proper dilluns 3 d'octubre, ceeuropa.cat torna a la càrrega amb el recull d'imatges del futbol formatiu federat.

Un pacte antiesportiu va perjudicar l'Europa en categoria Preferent cadet l'any passat. El diari El País ha recollit fets i testimonis.

L'edició número 74 del periòdic L'Escapvlat veurà la llum aquesta setmana i es trobarà disponible a les oficines i als principals punts de distribució.

La premsa, així com representants de clubs, 'scouters' i altres càrrecs susceptibles de ser acreditats, ja poden formular la seva petició.