Donacions a Arxiu Històric

COM FER UNA APORTACIÓ AL CLUB?

Les persones interessades en fer una aportació històrica al club poden posar-se en contacte amb el departament de comunicació al mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. . Les aportacions es poden fer a fons perdut -donació del material al club per a la seva conservació històrica- o com a prèstec temporal per a la digitalització i documentació del material en qüestió, que serà retornat posteriorment al propietari.

El club no limita l'ampliació del seu fons a cap tipus de material en concret. Poden servir fotografies (de futbol o d'altres esports que hagi tingut l'entitat, així com de recintes de joc, equipaments o personalitats), material (banderins, samarretes, pins, trofeus, objectes diversos...), retalls de revistes o qualsevol altra tipus de material que pugui resultar significatiu.