Notícies

El CE Europa eSports va aconseguir classificar-se per a la VPG Premier (millor lliga europea) després de superar tres rondes de play-off.
Els eSports de futbol del CE Europa es renoven per afrontar nous i importants reptes amb un nou capità a PlayStation, 'Abel_VK'.
Els europeístes han disputat la primera temporada amb 'crossplay' -joc creuat entre plataformes- i han competit contra els millors equips de Playstation i PC.
L'Europa eSports s'ha proclamat campió de la conferència Poseidó de la VPL sumant un títol més a una de les seccions més exitoses del club.
Els eSports tanquen l'any 2023 en un gran estat de forma després de viure el millor any natural des de la fundació de la secció.
El Club Esportiu Europa eSports ha estat convidat a participar en aquesta nova competició organitzada per la VPG Spain.
L'Europa eSports torna a fer història i acaba el 2023 com a tercer millor equip a la Champions d'Xbox.
La secció d'esports electrònics del club celebra avui, 29 de juny, el seu cinquè aniversari trobant-se en el seu millor moment.
L'Europa eSports s'adaptarà als següents passos que determini el nou videjoc futbolístic de la divisió d'esports d'Electronic Arts (EA).
Meritòria sisena posició a la Lliga VFO de clubs oficials de PS5 de l'Europa eSports, que jugarà també el play-off pel títol.