Les dades completes de la primera plantilla

25 Juliol 2018 Redacció
La primera foto de grup de l'actual curs esportiu La primera foto de grup de l'actual curs esportiu Àngel Garreta

El web oficial del club ja té disponibles per a la seva consulta les dades individuals de tots els components del Primer Equip gracienc.

Dins el menú 'Equips Principals' del portal web i navegant per la secció 'Primer Equip' es pot consultar la plantilla. Aquest apartat web mostra tots els jugadors i membres de l'staff tècnic de forma individual amb els noms complets, dates de naixement, funció específica dins l'equip en el cas del cos tècnic, número de temporades a la primera plantilla i, pels jugadors, demarcació concreta i, pels nouvinguts, equip de procedència.

Totes aquestes dades arriben acompanyades d'una foto individual tipus carnet per a, en el cas de les cares noves d'aquesta temporada, una ràpida identificació i associació nom-cara pels socis i aficionats del club.