Cinc homenatges abans del derbi

Santi Altimira i Juan León rebent el seu homenatge Santi Altimira i Juan León rebent el seu homenatge Àngel Garreta

L'acte de presentació de la base va culminar ahir diumenge al matí amb cinc reconeixements. Dos d'ells a Juan León i Santi Altimira per la seva intervenció clau el dia de l'ensurt d'Albert Alegre. Dos més per a BTV per la seva cobertura i aposta pel futbol modest barceloní i el darrer pel blog 'vamos escapulados!'.

A la cloenda de l'acte de presentació de la base del club i davant socis i famílies del CE Europa, el club va entregar 5 plaques de reconeixement. Les dues primeres, per a BTV com a ens que aposta per la cobertura dels clubs modestos, reconeixement que va rebre el director d'informatius Xavier Muixí. L'altra, a títol personal, pel periodista Roger Matamoros, encarregat de seguir arreu el Primer Equip de l'Europa per a BTV. Les dues següents, per dos membres del cos tècnic del Primer Equip, el fisioterapeuta Juan León i el preparador físic Santi Altimira per la seva tasca i ràpida gestió de l'ensurt que Albert Alegre va tenir en el partit davant el Palamós i que podria haver-li costat la vida. La darrera, també a títol personal, pel periodista Ignasi Trapero i el seu blog europeista 'vamos escapulados!'.