El Nou Sardenya acollirà el 30 de juny el Torneig de Festa Major de Gràcia

25 Juny 2018 Redacció
Imatge de l'edició de fa dos anys amb els participants a punt de començar el torneig Imatge de l'edició de fa dos anys amb els participants a punt de començar el torneig Arxiu CE Europa

El proper dissabte l'estadi viurà la tercera edició del Torneig Festa Major del qual prendran part els guarnidors dels carrers participants.

Membres de la Fundació Festa Major de Gràcia i dels diversos carrers que guarniran aquest 2018 viuran un dels primers actes de la festa a nivell esportiu, després del Bicentenari celebrat l'any passat. El torneig durarà des de les 9 del matí fins, aproximadament, les 14 hores. Posteriorment, tots plegats celebraran un dinar cortesia del patrocinador comú de l'Europa i la Festa Major, San Miguel, a qui el club agraeix la seva col·laboració.

Hi haurà premis en forma de lot, cortesia també de San Miguel, pels tres primers carrers classificats del torneig. Caldrà veure dissabte al migdia quin carrer es proclama enguany campió, després de fer-ho Puigmartí (2016) i Plaça del Poble Romanó (2017).