Matrícula oberta pel Campus d'Estiu 2023

18 Abril 2023 Redacció
Una imatge del darrer Campus de Setmana Santa Una imatge del darrer Campus de Setmana Santa Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

El Campus es realitzarà del 26 de juny al 28 de juliol de 9 a 14 hores i es podran apuntar jugadors del club i també nens i nenes externs.

DESCARREGA AQUÍ
la BUTLLETA D'INSCRIPCIÓ

Poden inscriure’s nens i nenes nascuts entre els anys 2009 i 2018, ambdós inclosos.

A continuació us informem de diferents aspectes organitzatius: El Campus serà de 9 a 14 hores de dilluns a divendres i les inscripcions s’han de fer per setmanes completes. Així mateix, oferim un servei extra d’acollida, també per setmanes completes, de 8 a 9 del matí. Pel servei d’acollida, la porta s’obrirà a les 8 i es tancarà a les 8:15 hores. Després ja no es tornarà a obrir fins les 8:50 hores.

Informació de cara als nens i les nenes:

- Hauran de venir canviats de casa amb l’uniforme del Campus que es donarà amb la inscripció.

- Hauran de dur una bossa o motxilla amb: una tovallola, un entrepà per esmorzar (el club els hi donarà un suc de fruita), una ampolla d’aigua, una gorra i protector solar.

Acitivat horària del Campus:

- 08:50 Obertura de portes (Porta cantonada Pau Alsina-Camèlies)

- 09:10 tancament de portes

- 09:15 Sessió d’entrenament futbol

- 11:00 Esmorzar + exercicis de precisió

- 12:00 Sessió d’entrenament futbol

- 13:30 Estiraments i recollida

- 13:50-14:00 Obertura de portes (Porta principal c/ Camèlies)

Els adults no podran entrar a la instal·lació i durant la jornada de Campus les portes romandran tancades. Telèfon de contacte del Director del Campus: 607 866 532 (aquest telèfon només està operatiu durant els matins en què hi ha Campus)

Com inscriure's al Campus?:

a) Presencialment a les oficines del club. Pagament en efectiu o targeta.

b) Per mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. . Aquí cal enviar la butlleta complimentada i signada i el comprovant de la transferència bancària. Número de compte per fer el pagament: ES22 3025 0018 9314 0000 1230 . Cal indicar en el concepte de la transferència CAMPUS+NOM DEL NEN/A. No es confirmarà la inscripció fins que s’hagin rebut tant la butlleta com el comprovant de la transferència.

Cada setmana de Campus té un nombre limitat de places i es confirmaran per rigorós ordre de recepció de la butlleta i el comprovant de la transferència. NOTA: En el procés d’inscripció al Campus no heu de fer referència a amb quins altres nens o nenes demaneu que vagi el vostre fill o filla. Aquesta informació l’haureu de donar el primer dia de Campus al responsable esportiu que hagi a la porta d’accés.

Preus del Campus:

* Hi haurà un 10% de descompte en inscripció de germans