El dia 29 al migdia, data límit per a renovar el carnet de soci si es vol assistir a l'Assemblea

15 Octubre 2018 Redacció
Requisits per tal d'assistir a l'Assemblea Requisits per tal d'assistir a l'Assemblea CE Europa

Els socis majors d'edat i amb un any mínim d'antiguitat que vulguin participar en l'Assembla, hauran de tenir el carnet al corrent de pagament.

El proper 29 d'octubre se celebra l'Assemblea General Ordinària de socis i sòcies del club. A la mateixa només hi podran assistir aquelles persones que tinguin renovat el carnet de la temporada 2018/2019. A tal efecte, les oficines del club romandran disponibles per a renovacions en horari de dilluns a divendres d'11 a 14 i de 17 a 20 hores fins el mateix dia 29 a les 14 hores, data i hora límit per efectuar la renovació per assistir a l'Assemblea de la tarda.

Imprescindible carnet i DNI per entrar a l'Assemblea

El propi dia 29 a la tarda, al teatre d'El Centre, serà necessari presentar el carnet renovat d'aquesta temporada i el DNI acreditatiu de titularitat del mateix per poder accedir a l'acte.