L'Assemblea del dia 25 queda anul·lada i es farà telemàtica en nova data

24 Novembre 2020 Redacció
Comunicat oficial Comunicat oficial CE Europa

Per a no dependre de tercers factors, la nova data de celebració de l'Assemblea serà fixa i tindrà lloc de forma telemàtica.

Entenent que es viuen uns dies difícils per a tothom, també per a les entitats, quant a les garanties i certeses que pot oferir l'evolució de les normatives de la Covid-19, el Club Esportiu Europa ha buscat, des de la data en què es va convocar l'Assemblea per primera vegada, assegurar una viabilitat d'aquest acte que fos segura a nivell epidemiològic i també respectant les diferents mesures aprovades pel Govern de la Generalitat, el Departament de Salut, el Procicat, la Federació Catalana de Futbol i la Secretaria General de l'Esport.

A instàncies d'aquests dos organismes, un cop rebuda aquest migdia comunicació oficial a consulta del club, és imperatiu anul·lar l'acte que estava previst per demà dia 25 de novembre del 2020 a 'El Centre'. La intenció de la Junta Directiva del club, des d'un principi, era la de buscar que l'Assemblea es pugui fer de forma presencial, per a major comoditat de tots els perfils d'edat i condicions dels socis i sòcies del club i pels avantatges naturals que comporta qualsevol acte d'assistència física.

Un cop resulta del tot inviable celebrar l'Assemblea en les diferents dates ja proposades i amb la voluntat de no procedir de nou a una data incerta que sigui susceptible de nova anul·lació, el club ha decidit que, en breu, fixarà una nova data de l'Assemblea General de socis i sòcies i aquesta serà, en qualsevol dels casos, la definitiva, donat que es realitzarà de forma telemàtica tal com ampara el Decret Llei 31/2020. El CE Europa treballarà assegurant totes les condicions legals, de privacitat i de seguretat mitjançant aquest mecanisme tecnològic. En breu, doncs, es notificarà la definitiva convocatòria.