L'Europa disputarà la millor lliga del Vell Continent!

22 Març 2024 Redacció
L'Europa continua fent història L'Europa continua fent història Cedida

El CE Europa eSports va aconseguir classificar-se per a la VPG Premier (millor lliga europea) després de superar tres rondes de play-off.

Galatasaray, Real Sociedad, Stuttgart, Fenerbache i altres grans equips seran, a partir del pròxim mes d'abril, noms habituals que passaran pel Nou Sardenya virtual. Els de Beltry assoleixen un dels objectius marcats a llarg termini des de la fundació de la secció.

En una gran actuació de tot l'equip, especialment de Crisborras, els graciencs van superar dues tandes de penals i van vèncer a la finalíssima per l'ascens per un ajustat marcador d'1-0. A les dues rondes anteriors, els partits van acabar en empat després de 120 minuts de joc i Cris va ser l'heroi d'ambdues tandes, parant un penal a la primera i dues penes màximes a la segona. A la final també va ser clau amb altres intervencions de mèrit, que sumades al gol d'Albertovk van donar l'accés a la competició amb més nivell del Vell Continent. La defensa formada per Zampa, Joan i David va rendir a molt alt nivell mentre que el mig del camp comandat per Abel tampoc va fer curt.

La secció continua avançant situant-se entre els millors equips d'Europa, on tractarà de competir de tu a tu amb els gegants del continent. Un creixement exponencial amb la consecució de títols i alegries, però que cal mantenir amb lluita.