Comunicat oficial: Nomenament de la nova Síndica de les sòcies i socis

10 Abril 2024 Redacció
Comunicat oficial Comunicat oficial CE Europa

El CE Europa comunicat a la seva massa social l'elecció d'una nova sòcia al capdavant del Síndic de les sòcies i socis del Club.

El passat dimecres 27 de març, a les 19 hores a les oficines del Club, es van reunir els tres expresidents més recents de l'entitat: Juanjo Isern, Guillaume De Bode i Víctor Martínez, per tal d'escollir, tal com marquen els Estatus, el nou Síndic de les sòcies i socis, després que el fins ara Síndic, Xavier Guillén, acabés el mandat.

A proposta de Víctor Martínez (i per aprovació en votació per majoria simple) la nova persona que tindrà el càrrec de Síndica de les sòcies i socis, a espera de la ratificació per l'Assemblea General, serà la sòcia Núria Pi i Martínez.