Comunicat oficial per a socis i famílies d'Escola i Base

15 Febrer 2017 Redacció
Comunicat dirigit a les famílies Comunicat dirigit a les famílies CE Europa

La Junta Directiva del CE Europa emet un comunicat oficial dirigit a socis i famílies dels equips que entrenen i competeixen al Camp de l'Àliga.

Benvolguts socis, sòcies i famílies del Futbol Base i Escola del Club Esportiu Europa,

Tal com ja hem comunicat en el nostre web oficial, el Club Esportiu Europa ha perdut la concessió del Camp de l’Àliga, segons ens ha notificat avui mateix el Districte de Gràcia.

Entenem i compartim la inquietud que aquesta notícia us ha generat. És per això que volem informar-vos que la pèrdua d’aquesta concessió no implica que el Club Esportiu Europa no pugui seguir utilitzant el camp, donat que la pròpia normativa de la licitació ja indicava que l’actual gestor, l’Europa, en cas de no guanyar, seguiria tenint dret a ús preferent durant unes hores setmanals.

La Junta Directiva del CE Europa ja ha mantingut una primera presa de contacte amb el guanyador de la licitació i, properament, ens reunirem per aprofundir en el tema i perfilar acords. Demà dijous convoquem una roda de premsa, a les 19:30 hores a la sala de premsa del Nou Sardenya, oberta exclusivament als socis del club i als mitjans de comunicació per explicar els motius pels quals l’Europa ha estat exclòs del procés de licitació.

Així mateix, una vegada haguem parlat amb els nous gestors i haguem tancat els acords definitius quant a ocupació de la instal·lació, convocarem els pares i mares del Futbol Base i Escola a una reunió informativa específica per a ells. Independentment dels acords als quals arribem amb els nous gestors del Camp de l’Àliga, la Junta Directiva del Club Esportiu Europa ha començat ja gestions per poder utilitzar altres instal·lacions que ens permetin mantenir l’estructura esportiva actual.

Cordialment,

Junta Directiva del CE Europa