Trofeu Vila de Gràcia · Memorial Fina Serrano · 17/8/2025 · 18:30 h. · Nou Sardenya |
EUROPA | 5 | - | 0 | SD HUESCA |
El Primer Equip femení va oferir una autèntica exhibició de futbol al Memorial Fina Serrano, disputat ahir al Nou Sardenya, en el marc del Trofeu Vila de Gràcia. Les gracienques van superar amb contundència el SD Huesca femení per un clar 5-0, en un partit que va servir per mostrar el potencial ofensiu de l’equip en aquest inici de temporada.
La golejada va començar amb un gol de Bové, que va obrir la llauna aprofitant un rebot dins l'àrea. Clara Clemente i Galceran van ampliar l’avantatge. La primera va aprofitar una badada de la defensa dins l'àrea per marcar el seu gol; Galceran, pel seu compte, va connectar una gran rematada des del punt de penal impossible per a Carla. A la segona meitat, una Bové més que inspirada, va completar la golejada amb dos grans gols, sumant-ne tres en el compte particular i convertint-se en la jugadora estrella del Trofeu Vila de Gràcia.
El conjunt gracienc va dominar totes les facetes del joc: solidesa defensiva, control al mig del camp i una voracitat ofensiva que va desbordar el rival. El Memorial Fina Serrano va ser, doncs, una festa de futbol i una mostra del bon camí que segueix l’equip femení de l’Europa de cara a la temporada 2025/2026 a 1RFEF.
EUROPA: Janet (Patri Curbelo, 45'), Benet (Abad, 45'), Serrat, Ari Márquez (Sara López, 45'), Núria Ferrer (Lemos, 79'), Júlia Gómez (Pixu, 45'), Miriam (Carla, 67'), Galceran (Naiara Tarifa, 67'), Bové (Arcos, 79'), Clara (Ari Sánchez, 67'), Natalia (Alba, 79').
SD HUESCA: Carla, Paz, Iris, Yolanda, Lucía, Laura, Palomino, Blanca, Nadia, Cristina, Maily.
ÀRBITRE: Sandra Gonzalez assistida per Aina Carrascosa i Yanira Carrascosa
TARGETES: Grogues per a Palomino i Esther, del Huesca.
GOLS: 1-0 (Bové); 2-0 (Clara); 3-0 (Galceran); 4-0 (Bové); 5-0 (Bové).
Memorial Fina Serrano.
Tarda calorosa a Gràcia.
Trofeu Vila de Gràcia · Memorial Carles Capella · 17/8/2025 · 21 h. · Nou Sardenya |
EUROPA | 1 | - | 0 | TERRASSA |
El Primer Equip masculí europeista va tancar el Trofeu Vila de Gràcia amb una victòria ajustada però merescuda davant el Terrassa FC, en el Memorial Carles Capella. El partit, molt igualat i intens, es va decidir al minut 86 amb un gol de George, que va estrenar-se com a golejador europeista en el millor moment possible.
L’encontre va ser una batalla tàctica, amb poques ocasions clares per ambdós equips. L’Europa va mostrar solidesa al darrere, alguns dubtes en la construcció i amb problemes per trobar la creativitat al mig del camp, mentre el Terrassa intentava sorprendre amb transicions ràpides i un mig del camp amb superioritat, especialment a la primera part. Quan tot semblava encaminat cap a l’empat, George va aparèixer per marcar el gol de la victòria, culminant una gran acció del 'sastre' Adnane.
Amb aquest triomf, el conjunt de Gràcia tanca el Trofeu Vila de Gràcia amb bones sensacions i reforça la confiança de cara a l’inici de la competició oficial. El Memorial Carles Capella va ser, com sempre, un homenatge emotiu i un record viu de la història europeista
EUROPA: Flere, Guillem (George, 77'), Alex Cano, Sgrò (Victor Edo, 45'), Joan Puig (Campeny, 45'; Escoruela, 69'), Céspedes, Izan (Meshak, 77'), Caravaca (Adnane, 77'), Oscar Vacas (Khalid, 77'), Paredes (Mahicas, 77'), Canito (Adam, 77').
TERRASSA: Marcos, Dirks, Adrian, Jon, Mario, Joaco, Ruyman, Josemi, Guti, Quinten, Joel.
ÀRBITRE: Gerard Rius Riu, assistit per Marc Bondia i Xavier Delgado.
TARGETES: Groga per a Victor Edo.
GOLS: 1-0 (George).
Memorial Carles Capella.
Vespre i nit amb molta xafogor al Nou Sardenya.