Fran Güells afrontarà nous reptes esportius i tanca una etapa de quatre anys al club

07 Juny 2021 Redacció
Fran Güells a la banqueta de l'estadi Fran Güells a la banqueta de l'estadi Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

El fins ara entrenador del Primer Equip femení del club finalitza un cicle tècnic amb 2 equips, masculí i femení, de l'Europa.

Els responsables esportius del CE Europa han proposat la renovació al tècnic que ha dirigit la primera plantilla femenina de les dues darreres temporades per a seguir comandant un tercer projecte, però finalment Fran Güells agafarà nous camins per afrontar nous reptes esportius en la seva trajectòria a les banquetes.

Des del club només resta donar-li les gràcies per la plena disposició aquests 4 anys (dos com a ajudant tècnic al Juvenil C masculí i 2 com a màxim responsable del femení), desitjar-li sort en els seus projectes i deixar les portes obertes a la que sempre serà casa seva.

Gràcies, Fran!