Preu d'entrades

PRIMER EQUIP ·  PREUS PELS PARTITS DE LLIGA 21/22 a 2a RFEF

CONDICIONS GENERALS*

Entrada Única General
(entrada a qualsevol zona de l'estadi)

Socis CE Europa gratuït

Socis Entitats Adherides
(consultar llistat inferior)

Jugadors/es Escola i F.Base
(mostrant el carnet de jugador/a)

Familiars jugadors
(mostrant el carnet de soci familiar)

Menors fins a 14 anys

Passis federatius

-consultar-

* = en partits puntuals els preus podrien variar. És recomanable revisar les notícies del lloc web

ENTITATS ADHERIDES 2021/2022

Poden comprar entrades a 5€ presentant el carnet de soci de la seva entitat els associats a:

ESCOLA LEXIA, NOU PATUFET, CLUB D'ESCACS TRES PEONS,
CENTRE MORAL I INSTRUCTIU DE GRÀCIA, LLUÏSOS DE GRÀCIA
I CENTRE ARTESÀ TRADICIONÀRIUS (CAT)**

** = en el cas del CAT, si no es disposa de carnet, serveix mostrar una entrada
per a una obra o concert de la mateixa setmana

BOQUES D'ACCÉS: TAQUILLES I SITUACIÓ GEOGRÀFICA

Els socis tenen accés per la porta principal de tribuna (2), així com els directius de l'Europa, els del club visitant, els jugadors locals i visitants, els utillers i les tripletes arbitrals i els portadors d'invitacions, passis federatius, carnets d'entrenador i acreditacions. Un cop dins del recinte, tots els espectadors podran moure's per qualsevol de les quatre graderies i accedir al bar o als serveis des de qualsevol punt. La tribuna alta (segon pis) pot estar sotmesa o reservada, segons zones i cadires, a socis protectors, socis generals, directius, convidats a la llotja i premsa. Les taquilles estan situades a la zona marcada amb (T).

Les persones amb mobilitat reduïda, les que utilitzin cadira de rodes o les que, ja sigui per qüestions físiques o lesions temporals no puguin baixar i pujar escales, tenen un lloc reservat i exclusiu per a gent amb cadira de rodes i per les càmeres de TV que necessitin una ubicació més baixa que des de la tribuna alta just sobre el túnel de vestidors.

acidH TEB SpecialOlympics Footters