A partir del primer partit com a local, l'onze inicial de l'Europa formarà en cada partit com els seus homòlegs el curs 1922/1923.

En les últimes temporades és comú que diversos jugadors i jugadores optin per la via nordamericana.

L'exjugador de la base escapulada va estrenar-se ahir amb el Girona en la derrota dels blanc-i-vermells a València (1-0).

El Juvenil A masculí ha estat el primer dels equips del club en disputar un amistós. A l'Àliga, resultat d'1-2 favorable al Girona.

Des del passat 13 de juliol, el primer escut de què es té constància del Club Esportiu Europa està exposat a la sala de premsa del Nou Sardenya.

La temporada 2022/2023 el fins ara delegat Andreu Sánchez no exercirà aquestes funcions dins l'staff tècnic. Repassem la seva trajectòria.

L'ascens del Girona i el Villarreal B permetrà tenir nous jugadors exescapulats a Primera i Segona Divisió.

El capità de l'Europa, Àlex Cano, va ser reconegut davant l'afició amb el número del seu registre rècord de partits.

El primer d'abril de l'any 1922 arribava a l'Europa un davanter fort i dur provinent del Júpiter. Es convertiria en la més gran llegenda.

La Comissió de Nomenclàtor de Gràcia proposa el nom del mític futbolista per a batejar el carreró rere l'estadi.