El capità de l'Europa, Àlex Cano, va ser reconegut davant l'afició amb el número del seu registre rècord de partits.

El primer d'abril de l'any 1922 arribava a l'Europa un davanter fort i dur provinent del Júpiter. Es convertiria en la més gran llegenda.

La Comissió de Nomenclàtor de Gràcia proposa el nom del mític futbolista per a batejar el carreró rere l'estadi.

Aquest diumenge el capità de l'Europa va poder celebrar amb un triomf el fet d'igualar la xifra històrica de partits al club.

Tràgica notícia pel CE Europa. Ens ha deixat als 61 anys el tercer jugador amb més partits en tota la història del club.

Veure dones jugant a futbol sota l'escapulari no només ha tingut lloc a partir de la fundació de la secció el 2001.

L'extrem escapulat va jugar contra l'Andratx el seu partit oficial número 100 amb l'Europa en totes les competicions.

La graderia principal de l'estadi ha estat batejada aquest matí amb el nom de qui va ser directiu, delegat i historiador del club.

El Primer Equip masculí del club no guanyava un partit oficial fora de Catalunya des de l'any 2001 a Mallorca.

Ja està disponible un nou capítol de 'En Ruta' al canal oficial del Club Esportiu Europa a la plataforma YouTube.

acidH TEB SpecialOlympics Footters