Resultats
Preu Entrades
Acreditacions

El Club Esportiu Europa lamenta haver de comunicar la pèrdua de la sòcia Maria Amparo Bataller Sugot a l'edat de 86 anys.

El CE Europa lamenta la trista pèrdua del seu soci número 43, Marcial Cortés, insígnia de plata a la fidelitat, exdirectiu i penyista escapulat.

El partit que l'Europa disputarà a 'Can Peixauet' aquest diumenge contra la Grama (11:45 hores) també es podrà seguir per TV online.

El Nou Sardenya i el Camp de l'Àliga anul·len, per culpa del vent, les seves activitats de tarda per a aquest dimarts 17 de gener.

L'afició de l'Europa ha triat aquests dies els millors partits de l'any natural 2022 pel que fa als primers equips masculí i femení.

El Club Esportiu Europa us desitja un feliç any nou 2023 a tots els que formen la gran família europeista.

Queden hores per acabar l'any 2022 i és el moment de fer el repàs a les notícies més destacades de l'any en clau europeista.

El CE Europa desitja a tota la seva massa social, aficionats, famílies, esportistes, patrocinadors i col·laboradors unes Bones Festes!

Per vacances nadalenques, les oficines del club romandran des d'avui tancades i obriran el dilluns 2 de gener.

La cooperativa d'alumnes de l'escola Nou Patufet han pintat una nova sèrie limitada de caganers europeistes que es podran comprar a oficines.