La plataforma de retransmissions esportives de 'La Xarxa' oferirà en directe per 'streaming' el derbi inaugural de la lliga.

El Club Esportiu Europa i l'Associació Cultural L'Independent de Gràcia estreten encara més la seva relació institucional.

La segona entrenadora de la primera plantilla femenina de l'Europa ha passat pel programa 'L'Orsai' de FCF.TV.

L'Infantil A femení de l'Europa va protagonitzar uns minuts del programa 'Tot es mou' de la TV pública catalana.

El futbolista de l'Amorebieta i exjugador de l'Athletic Club va ser entrevistat pel programa 'Tu Diràs' de RAC1.

Ràdio Marca Barcelona ha iniciat una sèrie de reportatges sobre estadis emblemàtics del futbol català, començant per Gràcia.

Els mitjans que vulguin cobrir el partit de Copa del Rei de l'Europa al Nou Sardenya hauran de seguir una sèrie d'indicacions.

El jugador escapulat va rebre ahir aquest reconeixement en la gala que aquest mitjà va celebrar a la seu de la RFEF.

El defensa, protagonista del primer tiomf de l'Europa a casa en la història de la Segona RFEF, entrevistat a Ràdio Marca Barcelona.

El club escapulat se suma a la defensa d'un mitjà de comunicació públic, de qualitat i proximitat.