Notícies

Global Solutions esdevé patrocinador oficial del play-off d'ascens a Primera RFEF del Primer Equip masculí del Club.
El president del Club Esportiu Europa va passar pels micròfons de RCE (Ràdio Catalana de la Cultural i l'Esport) valorant diversos aspectes.
La cervesa fundada a Barcelona el 1876 continuarà com a Patrocinador Principal del Club les properes tres temporades.
Vols guanyar una samarreta de l'Europa d'aquesta temporada cortesia d'Estrella Damm? Participa al nostre sorteig conjunt d'Instagram!.
El futbol base masculí i femení ha mantingut l'activitat aquesta Setmana Santa participant en diferents tornejos.
L'Estadi disposa, des d'aquest cap de setmana, de dues novetats a banda i banda de la porta principal de la Tribuna Ramón Vergés.
El Club Esportiu Europa està de dol per la mort de Josep Torres Balsells, pare del porter Pau Torres del Primer Equip europeista.
Lagunas va ser tècnic temporal de l'Europa en dues etapes (1975/1976 i 1985/1986) reemplaçant l'entrenador inicial d'aquelles temporades.
Aquest dissabte l'Europa comptarà amb el suport de les guarnidores i guarnidors de les comissions de carrers i places de les Festes de Gràcia.
El CE Europa disposa d'un Pla d'Igualtat i no ha estat sancionat per incomplir les mesures d'igualtat retributiva.