Comunicat oficial respecte els indults polítics

23 Juny 2021 Redacció
CE Europa CE Europa

El Club Esportiu Europa referma la seva postura per a la resolució política de qualsevol conflicte de caire polític.

COMUNICAT OFICIAL

El CE Europa celebra la sortida de presó dels i les dirigents polítiques catalanes condemnades per l'1 d'octubre.

Tal com la nostra entitat ha defensat i comunicat públicament en més d'una ocasió en els darrers anys, només la política fa política i cal trobar mecanismes per donar sortida a la voluntat popular. Uns mecanismes fora de l'ús de les institucions com a arma enemiga. Amb tot, no només els i les dirigents polítiques han patit la presó. Cal també reclamar l'amnistia, tant per a ells i elles com per a la resta de represaliats.

Una majoria notablement àmplia de la societat no es cansa de dir-ho: Un conflicte polític clama un remei polític. I aquest remei és votar de forma efectiva. No és cap invent de ningú i en altres estats propers d'aquest mateix continent en tenim un exemple ben clar de democràcia avançada.

El CE Europa restarà, doncs, al servei de la voluntat del poble català, tal com ha fet des de 1907.