'CapiCano' sumarà la seva 13a temporada!

10 Juny 2021 Àngel Garreta
Cano celebra el seu gol contra el Girona B el dia de l'obtenció del títol de lliga Cano celebra el seu gol contra el Girona B el dia de l'obtenció del títol de lliga Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

El capità de la primera plantilla masculina del club, Àlex Cano, renova per una temporada més, la número tretze.

L'Europa ja té el primer nom confirmat de la plantilla 2021/2022 que debutarà a Segona RFEF. No podia ser altre que el del capità i ja llegenda del club, Àlex Cano, qui afrontarà la seva 13a temporada al club. El 'CapiCano' intentarà igualar la xifra de partits de Ventura Gómez en duels oficials amb l'Europa. Ara mateix, entre els 2 màxims defensors de l'escapulari en tota la història hi ha 23 partits de diferència.

D'aquesta manera el jugador més simbòlic de la plantilla gracienca seguirà comandant l'equip i s'estrenarà a la nova categoria de recent creació de la mà del club de la seva vida.