L'Europa presenta la samarreta per a les pròximes tres temporades!

05 Agost 2022 Redacció
Samarreta Adidas per a les pròximes tres temporades Samarreta Adidas per a les pròximes tres temporades Xavi de la Ossa

L'inici de la pretemporada pels equips principals arriba amb l'estrena de les noves equipacions Adidas que l'Europa lluirà els pròxims tres anys.

La nova samarreta europeista canvia la seva línia estètica mantenint els elements característics del club, tals com l'escapulat tant pel frontal com pel dorsal (amb un acabat difuminat), la senyera a la part superior de l'esquena i l'escut a la part esquerra del pit. Com a novetat arriba el canvi en el color del número, que ara serà blau sobre blanc en comptes de vermell emprat fins ara. Aprofitant que el logotip d'Adidas està al mig del pit, a la part dreta el club lluirà '1907', l'any de la seva fundació.

Adidas ha equipat els europeistes amb un teixit lleuger i transpirable amb tecnologia AEROREADY, que expulsa la suor de la pell per a mantenir-la fresca i seca sobre el terreny de joc. A més, es tracta d'una samarreta feta de polièster 100% reciclat.

Un cop tots els equips vagin rebent la nova roba en els propers dies, el club començarà a tenir roba disponible per posar a la venda, a través de Futbol Emotion, les noves equipacions a socis i públic. S'informarà puntualment de la disponibilitat pels canals oficials del club.