L'Europa organitza el seu primer torneig de Futbol 5 aquest estiu al Nou Sardenya

13 Maig 2021 Redacció
Un torneig obert a tothom Un torneig obert a tothom REM Images

Serà un torneig obert a tothom per a nens i nenes de categoria infantil, aleví i benjamí i es jugarà per les tardes a l'estadi.

El Club Esportiu Europa obre la participació de les seves activitats futbolístiques a tothom qui ho desitgi, sigui jugador o no del club. Grups d'amics o companys d'escola s'hi poden apuntar lliurement. El torneig de Futbol 5 serà del 5 al 16 de juliol.

Com s'organitzarà i quan es jugarà?

Hi haurà 3 categories:

* Infantil (nascuts els anys 2007 i 2008)
* Aleví (2009 i 2010)
* Benjamí (2011 i 2012)

Els equips que es formin hauran de ser d'un mínim de 7 jugadors i els partits es jugaran per la tarda de 17:30 a 22 hores al Nou Sardenya.

Cada equip tindrà garantit jugar un mínim de 7 partits durant tot el torneig.

Més informació i inscripcions

Per a sol·licitar més detalls del torneig i formalitzar les inscripcions cal posar-se en contacte amb el correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

210513 torneig 1