L'Europa eSports fa un bon paper al Torneo Ibérico i empata contra el millor equip del món!

05 Abril 2021 Redacció
Una imatge del partit contra el millor equip del món Una imatge del partit contra el millor equip del món FIFA 21 (captura)

El passat dissabte, els virtuals escapulats van aconseguir una meritòria tercera posició final al Grup D del Torneo Ibérico.

El sorteig va fer coincidir l'Europa amb el FTW Legacy, oficialment el millor equip del món i, finalment, el campió del torneig. Els altres rivals van ser Magic, el club que ha representat el Sevilla FC als eSports aquesta passada temporada, i SAMCLAN, un dels clubs més històrics de la modalitat a Portugal.

El sorteig no va ser gens bo per un Europa que va participar al torneig amb moltes baixes degut a l'horari, però els graciencs se'n van poder sortir. El debut va ser contra FTW Legacy que va donar un absolut bany tàctic i tècnic als europeistes, que van perdre per 0-6. Al següent partit, però, va arribar un resultat totalment històric: un empat a 1 molt celebrat ja que la diferència entre ambdòs clubs és enorme. Els de Beltry es van avançar al minut 26 i, tot i cedir l'empat al 45, van saber aguantar el resultat. Empat molt meritori en el que probablement és el millor resultat que ha aconseguit l'Europa en els seus quasi 3 anys d'història.

La Segona tanda de partits va ser davant SAMCLAN. Derrota enganyosa per 4-0 al primer partit però victòria davant els portugesos al segon: Beltry va aconseguir empatar l'1-0 de SAMCLAN després d'una gran definició i va ser el mateix capità qui va donar l'assistència per fer el segon al minut 89. Els últims dos partits davant Magic van ser també molt diferents. Derrota per 1-5 al primer , on Beltry va maquillar el resultat al minut 90, i empat també de mèrit al segon partit, on Magic es jugava la primera posició amb FTW Legacy. Josewa va empatar el partit al minut 54 després de realitzar una gran pressió en la sortida de pilota del rival.

Amb aquests resultats, l'Europa va certificar la tercera plaça al Grup D, superant la puntuació de molts altres equips espanyols com el Zaragoza, l'Hércules o el Granada, i també de portugesos com el Marítimo de Madeira, el Santa Clara o el Portimonense.