L'Europa disposarà de 50 entrades més pel derbi

Derbi el 2 d'abril Derbi el 2 d'abril

La UE Sant Andreu facilitarà 50 entrades més a l'Europa a partir de la setmana vinent. El club confirmarà el mètode de compra aviat.

Després d'esgotar les entrades facilitades per la UE Sant Andreu de cara al derbi del proper diumenge 2 d'abril (18:05 hores) al Narcís Sala, l'Europa ha parlat amb el club andreuenc per disposar de més entrades. Finalment en seran 50 per tal d'igualar les que van tenir disponibles el club andreuenc al partit de la primera volta al Nou Sardenya.

Les entrades estaran disponibles el dimarts 28 de març a partir de l'horari d'obertura d'oficines (16 hores). En seran només 50 amb un màxim de 2 entrades per a cada petició i fins esgotar les disponibles en ordre d'arribada.