Inaugurada a l'estadi l'exposició fotogràfica 'Sardenya: 75 anys del nostre camp'

20 Desembre 2015 Àngel Garreta
El president De Bode fent el discurs inaugural de l'exposició El president De Bode fent el discurs inaugural de l'exposició Àngel Garreta

El Nou Sardenya va viure ahir a la tarda, en els instants previs al partit Europa-Santfeliuenc, l'estrena de l'exposició que repassa els 75 anys dels dos estadis que el club gracienc ha tingut en l'actual ubicació geogràfica on juga com a local.

El president, Guillaume de Bode, acompanyat de l'expresident Josep Bartolí, de l'actual Junta Directiva i dels membres de la Comissió dels 75 anys, va donar per inaugurada una mostra gràfica dels fets esportius, socials i d'evolució d'infraestructura que han marcat les darreres vuit dècades.

Els socis i aficionats presents ahir al partit van poder tastar per primera vegada una exposició que tindrà seu permanent a l'Ajuntament de Gràcia (Plaça de la Vila) de l'11 al 22 de gener i que tornarà a estar present sota tribuna de l'estadi també en el proper duel a casa, l'Europa-Prat.

Aficionats de l'Europa, socis il·lustres, populars periodistes i mítics exjugadors van poder gaudir dels 21 plafons i 140 imatges de l'exposició. Una exposició organitzada per la Comissió dels 75 anys, formada per Ramon Vergés, Albert Benet, Tomás Santiago, Frederic Fernández, Arturo Ramírez i Àngel Garreta i que ha comptat amb documents hemerotèrics del club, l'Arxiu Fotogràfic de Barcelona, Sport, Mundo Deportivo i La Vanguardia i les col·laboracions fotogràfiques d'arxius personals dels propis membres de la comissió amb aportacions de Miquel Saltiveri, Sònia Pérez i Fran Capell.