Definida la composició de la Junta i Mesa electorals

23 Març 2023 Redacció
Vista general de la sala de juntes durant la reunió Vista general de la sala de juntes durant la reunió Àngel Garreta

En reunió dels membres escollits per sorteig, ja s'ha decretat la composició i representació dels dos òrgans que vetllaran per les eleccions.

La sala de juntes de les oficines del CE Europa van acollir ahir a la nit la reunió per a la composició final de la Junta Electoral i Mesa Electoral de les eleccions a la presidència del club. Les persones que van ser assignades com a titulars i suplents en el sorteig celebrat el passat dissabte al matí, s'han organitzat com a membres dels dos òrgans i s'han assignat les respectives presidències tal com recullen els Estatuts del club.

Així mateix, en no donar-se el suficient nombre de càrrecs acceptats (o que directament no s'han presentat a la crida) en el cas de la Mesa Electoral, la Junta Directiva del club, tal com recullen els Estatuts, pot designar els membres de la mateixa. En la citada reunió es va proposar i acceptar aprofitar el propi sorteig de dissabte i assignar a la Mesa membres suplents del sorteig de la Junta Electoral per a així donar continuïtat a l'atzar en l'elecció de membres del passat cap de setmana.

Tot seguit passem a citar els socis membres dels dos òrgans conformats:

Junta Electoral

TITULARS

Soci 053 - Manuel Arias Rodríguez
Soci 693 - Oriol Mascort Subiranas (President de la Junta)
Soci 614 - Santi Mayol Martínez

SUPLENTS

Soci 270 - Jordi Moreno Abadie
Soci 787 - Robert Jordi i Dreier

Mesa Electoral

TITULARS

Soci 079 - José Manuel Juan Boren (President de la Mesa)