Vilajoana: "La meva aspiració és de màxims"

19 Juny 2018 Àngel Garreta
El nou tècnic del Primer Equip amb l'estadi de fons El nou tècnic del Primer Equip amb l'estadi de fons Àngel Garreta

La sala de premsa de l'estadi Nou Sardenya va acollir ahir a la tarda la presentació pública del nou entrenador del Primer Equip.

Amb puntualitat britànica, a les sis en punt de la tarda va donar inici l'acte. El president del club, Víctor Martínez, va fer una petita introducció destacant el perfil esportiu del nou tècnic. Vilajoana va agafar acte seguit el torn de paraula per dirigir unes primeres frases a l'afició i els mitjans de comunicació per a, immediatament, obrir torn de preguntes de la roda de premsa. En total, gairebé 20 minuts d'acte que podeu escoltar íntegres a l'àudio que hi ha sota aquestes línies.

Un cos tècnic gairebé nou

Vilajoana no arriba sol al Primer Equip europeista. Un total de 9 persones formaran l'staff tècnic i auxiliar de la plantilla, 6 d'elles noves d'aquesta temporada. Repetiran en el seu càrrec el delegat Andreu Sánchez (4a temporada), el fisioterapeuta Sergio De Melero (3a temporada) i l'utiller Ignasi Carranza (2a temporada). Seran nous dins l'organigrama el propi tècnic, així com el seu segon, Carles Raventós. Com a ajudant tècnic s'incorpora Nacho de Prada, qui torna al club on ja havia entrenat equips cadets i infantils i havia coordinat el futbol 7 i futbol 11 de l'entitat gracienca.

També seran nous aquesta temporada Jordi Jané (preparador físic), Jorge Coihuin (preparador de porters) i Kevin Martínez (vídeo/scouting). Els membres del cos tècnic que són nous d'aquesta temporada els podeu veure tots -menys Coihuin- a la foto de la banqueta del Primer Equip dins la galeria d'imatges.

En marxa el 18 de juliol

L'Europa ja té dia d'inici de la pretemporada. Serà el dimecres 18 de juliol a la tarda en horari encara per confirmar. La pretemporada -enguany sense participació al Torneig d'Històrics- comptarà amb gairebé una desena d'amistosos que s'iniciaran el primer diumenge després de començar entrenaments, és a dir, el dia 22. En els propers dies es concretaran els primers horaris confirmats d'una pretemporada que culminarà amb la disputa del Vila de Gràcia al Nou Sardenya pocs dies abans de començar la lliga.