L'Europa incorpora Martí Alba a la defensa

01 Febrer 2021 Redacció
Martí Alba en la seva etapa com a jugador de la Damm Martí Alba en la seva etapa com a jugador de la Damm Cedida

La primera plantilla masculina del club signa l'arribada al club del jove lateral procedent del Júpiter, de Primera Catalana.

Martí Alba Àlvarez (8 de febrer del 2001) és un lateral amb projecció que el passat estiu es va incorporar al Júpiter procedent de la Damm, on hi va militar tots els anys de juvenil. Anteriorment, havia format part del Badalona cadet de Divisió d'Honor.

Martí Alba cobreix així la sortida d'Alon Firdman, qui ha causat baixa del club en busca de nous objectius i minuts. El futbolista es farà la foto oficial amb l'escapulada aquest proper dimecres i ja podrà estar disponible pel cos tècnic de cara a les properes jornades de lliga.