Horari unificat les dues darreres setmanes

Els dos darrers partits, a la mateixa hora Els dos darrers partits, a la mateixa hora Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

La RFEF (Real Federación Española de Fútbol) ha comunicat que, com és habitual els darrers anys, les dues darreres jornades de lliga a Tercera Divisió es disputaran en horari unificat a les dotze del matí per a tots aquells duels on un dels dos clubs tingui objectius vitals en joc.

Així, el derbi Martinenc-Europa de la jornada 37 (10 de maig) i l'Europa-Vilassar de Mar de la 38 (17 de maig) es jugaran a les 12 del matí, horari que, de fet, ja era l'establert per defecte en tots dos casos en tractar-se també de l'horari habitual de partits a casa dels respectius clubs locals.

Estan obligats a seguir aquest horari unificat tots els duels on almenys un dels dos equips tingui objectius en joc, sigui el títol, una plaça de play-off o evitar el descens a Primera Catalana. Els duels on el signe del partit no modifiqui res substancial a la taula classificatòria ni afectin tercers equips es podran programar en l'horari que esculli l'equip local. En qualsevol cas, amb jornada unificada o sense, l'Europa ja tenia clar que els dos darrers partits els jugaria, a domicili i a casa, a les 12 del matí.