Dol per la mort de l'exjugador Ramon Pons

02 Desembre 2014
Dol per la mort de l'exjugador Ramon Pons Ramon Pons en el dinar homenatge a la generació dels 60 que va pujar i jugar a Segona A

L'europeisme lamenta la mort de Ramon Pons Civit, exjugador de l'Europa a finals dels 50 i principis dels 60. Pons ha mort a l'edat de 79 anys i serà enterrat avui a les 17 hores al Monestir de Sant Cugat. El club vol transmetre des d'aquestes línies el seu més sentit condol a familiars i amics.

Ramon Pons va fitxar per l'Europa la temporada 1957/1958 procedent de l'Olot. Va jugar en aquella campanya 41 partis i va marcar els seus dos únics gols amb la samarreta escapulada. Posteriorment, i procedent de l'Hospitalet, va tornar al club gracienc en l'edat daurada, amb l'ascens i competició a Segona Divisió. Les temporades 62/63 i 63/64 va formar part d'una plantilla de llegenda, sumant 28 participacions més en partit oficial de lliga. En total: 3 temporades, 69 partits i 2 gols.

En la seva carrera futbolística va jugar també al Martinenc, Sant Celoni, Manresa, Terrassa, Mataró i Vilanova. Fins i tot va arribar a fer proves per fitxar pel Real Madrid. L'any passat, el 19 de març, va participar, ja en un estat delicat de salut, de l'homenatge que el CE Europa va realitzar a tota aquella generació de futbolistes.

141202-pons-1
Pons, molt emocionat, rebent reconeixement en l'homenatge a la seva generació el 19 de maig del 2013

141202-pons-2
Al centre, en un onze de la temporada 57/58. A l'esquerra Castellanos i a la dreta Valls, l'acompanyen