Dol per la mort de l'exjugador Oriol Álvarez

22 Agost 2015 Redacció
Dia de dol Dia de dol CE Europa

El Club Esportiu Europa està de dol per la sobtada mort de l'exjugador Oriol Álvarez, nascut el 1996 i que, als 19 anys, ha resultat tràgica víctima col·lateral d'un accident de trànsit. El jugador va militar a les files escapulades fins arribar a l'Infantil A.

Hi haurà un minut de silenci en memòria de l'Oriol abans de la disputa del partit Europa-Terrassa d'aquest diumenge a les 20 hores al Nou Sardenya. Des del CE Europa volem fer arribar, mitjançant aquestes línies, el condol a la família, al seu germà Sergi i els seus amics. El funeral tindrà lloc demà diumenge a les 10 del matí al tanatori de la Ronda de Dalt. El president del club, Guillaume de Bode, hi assistirà en representació del club. Descansa en pau, Oriol.

150822 dol 1