No et perdis el Campus de Setmana Santa amb totes les mesures Covid-19!

28 Febrer 2021 Redacció
El Campus de l'Europa, amb totes les garanties El Campus de l'Europa, amb totes les garanties Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

Ja es poden realitzar les inscripcions de nens i nenes pel Campus que tindrà lloc del 29 de març a l'1 d'abril del 2021.

Ateses les circumstàncies actuals causades per la Covid-19, el club ha hagut d'adaptar el Campus de Setmana Santa d'enguany, igual que ho va fer amb èxit l'estiu passat. Així doncs, es prendran una sèrie de mesures per tal que els nens i les nenes puguin gaudir del Campus amb total seguretat.

Butlleta per a inscripcions per e-mail

Descarrega-la AQUÍ.

Aspectes organitzatius a tenir en consideració

Els nens i les nenes:

-Hauran de venir canviats de casa

- Els jugadors i jugadores que ja siguin del club hauran de portar l’equipació d’entrenament (blau cel)

- Els jugadors i jugadores que no són del club, una samarreta i un pantaló blau sense escuts d’altres clubs

-No es podran dutxar.

-Hauran de portar una bossa o motxilla amb:
 - una tovallola
 - un entrepà per esmorzar (el club els hi donarà un suc de fruita)
 - una ampolla d’aigua
 - una gorra
 - protector solar

Horari del Campus

08:50 - Obertura de portes

09:10 - Tancament de portes

09:15 - Futbol: Sessió d’entrenament

11:00 - Esmorzar + exercicis de precisió

12:00 - Futbol: Sessió d’entrenament

13:30 - Estiraments i recollida

13:50 fins 14:00 - Obertura de portes i recollida

IMPORTANT: Els adults no podran entrar a la instal·lació i durant la jornada de Campus les portes romandran tancades.

Protocols Covid-19

- Presa i registre diari de la temperatura a l'entrada

- Rentat de mans freqüent

- Presència d’un responsable de prevenció i higiene

- S'evitarà l’ús d’espais interiors.

- Desinfecció freqüent dels lavabos

- Desinfecció freqüent del material esportiu comú

- Grups reduïts

En cas de tenir detectada una possible infecció, avisarem els pares/tutors per tal que vinguin a buscar el nen/a.

Com inscriure’s al Campus?

- Presencialment a les oficines del club. Pagament en efectiu o targeta.

- Per mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. on caldrà enviar la butlleta complimentada i signada i el comprovant de la transferència bancària. Número de compte per fer el pagament: ES22 3025 0018 9314 0000 1230  caldrà indicar en el concepte de la transferència CAMPUS+NOM DEL NEN/A

Preus

- Jugadors/es del CE Europa: Preu per dia de Campus 40€ / Setmana sencera (4 dies) 130€

- Jugadors/es externs al CE Europa: Preu per dia de Campus 45€ / Setmana sencera (4 dies) 150€