Agenda
Resultats
Preu Entrades
Acreditacions
×

Informació

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: media/k2/galleries/5112

Instruccions per registrar-se a l'Assemblea General i informació del funcionament

24 Desembre 2020 Redacció
El dia 28, data límit per a inscriure's El dia 28, data límit per a inscriure's CE Europa

En aquest article us oferim les instruccions a seguir i la manera en que tindrà lloc la primera Assemblea General Ordinària virtual.

L'Assemblea General Ordinària 2020 tindrà lloc el proper 29 de desembre a les 19 hores en primera convocatòria i les 19:30 en segona. Per a poder participar de ple dret de l’Assemblea caldrà que els socis facin efectiva la intenció de participar-hi enviant un correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. abans del dilluns dia 28 a les 18 hores. Els socis que ja ho han fet, no cal que tornin a enviar cap correu.

Per a qui ho faci per primera vegada, en aquest correu cal inidicar el nom, dos cognoms i número de soci. L’accés a l’Assemblea caldrà efectuar-lo, el citat dia 29, amb el mateix correu electrònic de la petició.

IMPORTANT: En el moment de connectar-se a l’Assemblea, caldrà fer-ho cada soci des d’un dispositiu diferent (per molt que més d’un soci pugui viure dins el mateix domicili familiar). Per exemple, si en una casa són socis pare, mare i fill, cada un d’ells haurà de connectar-se per separat ja sigui amb ordinador de sobretaula, portàtil, tauleta o telèfon mòbil. També serà obligatori, per qüestions de seguretat i comprovació de la presència real dels socis de forma virtual, tenir activada en tot moment la càmera i mostrar el rostre.

Per a realitzar l’Assemblea es farà servir la plataforma virtual ZOOM. La sessió s’obrirà el mateix dia a l'hora de la convocatòria per tal de procedir a les acreditacions de les persones assistents que conformaran la llista de socis presents a l’Assemblea. El club anirà acceptant els participants d’un en un des de la Sala d’Espera virtual. Caldrà tenir a mà el DNI i carnet de soci per poder fer l’acreditació. Un hora abans de l’inici de la convocatòria s’emetrà un bucle de vídeo o cartell de presentació per anunciar l’inici previ de la sessió. És en aquest moment quan una persona de l’organització, des del control tècnic, començarà a validar peticions d’admissió que vagin arribant.

És important connectar-se amb temps perquè el procés de validació és lent i així poder entrar abans de l’inici de la reunió. L’Assemblea començarà a la hora determinada i l’accés a la sessió sempre requerirà d’acreditació. Les votacions del punts de l’Assemblea es faran d'un en un. A la pantalla apareixerà una pregunta amb les opcions de votació. Allà cal fer clic a la opció que cada soci consideri i enviar. En pocs minuts i de forma automàtica apareixeran els resultats totals de la votació a la pantalla. Els participants que vulguin fer ús de la paraula tenen l'opció d'aixecar la mà de la plataforma. Es respectarà l'ordre de sol·licitud de torn de paraula. Quan li toqui el torn a un determinat soci o sòcia, s’activarà el micròfon de la persona que hagi d’intervenir.

Teniu un vídeo on podeu veure aquestes mateixes explicacions de forma visual a: https://vimeo.com/470128404

 

Galeria d'imatges

{gallery}5112{/gallery}

No trobes l'article que busques?
Si busques un anterior a Juny del 2014, probablement sigui a la Hemeroteca

acidH TEB FederacioAcell