El documental del Centenari de l'Europa es projecta als principals equips del club

Els jugadors del Juvenil A al vestidor en el moment de la projecció i el pòster del documental Els jugadors del Juvenil A al vestidor en el moment de la projecció i el pòster del documental CE Europa

El Juvenil A escapulat va veure ahir, al vestidor del Nou Sardenya, el curtmetratge documental dirigit pel soci europeista Carles Balagué.

Tot i que el documental ja té 10 anys, els valors europeistes i la història que s'hi repassa no passen mai de moda. En ell es recullen molt bé tots els aspectes del que era i és l'Europa, pels graciencs i no graciencs, per a pares i fills. El club vol que els principals equips en competició generin identitat amb la visualització d'aquesta peça audiovisual. En una primera fase el veuran Primer Equip, Femení A, Filial i Juvenil A.

El Nou Sardenya va acollir ahir el primer dels equips en veure el documental, el Juvenil A. El president del club, Víctor Martínez, acompanyat del vicepresident esportiu, Eduard Garreta, va dirigir-se als jugadors per introduir el documental i ressaltar la importància i els valors del club que defensen els futbolistes.