Dos retorns de luxe a la porteria del Femení A

11 Juny 2020 Redacció
Mimi, en una foto del 2013 Mimi, en una foto del 2013 Arxiu CE Europa

L'Europa ha tancat el retorn de dues de les millors porteres que han passat pel club en els darrers anys: Ari Sáez i 'Mimi'.

Ari Sáez (02-01-1998) va incorporar-se a l'Europa la temporada 2017/2018 provinent de l'Espanyol B. Va defensar la porteria escapulada dues temporades, tot i que una greu lesió al genoll li va fer perdre uns quants mesos de competició. Després de jugar la darrera temporada al Levante Las Planas, torna a l'Europa.

Per la seva banda, Míriam De Francisco "Mimi" (23-10-1992) va fitxar per l'Europa la temporada 2012/2013 provinent del Sant Andreu. Després de l'Europa va fitxar pel Santa Teresa de Badajoz on va estar dues temporades per després passar al primer equip de l'Espanyol, militant quatre temporades amb les blanc-i-blaves. Després de sis anys jugant a la màxima categoria estatal, torna a l'Europa.

Finalment, Ari Gómez és baixa sota pals per decisió personal de la jugadora. El club li desitja molta sort en els seus futurs reptes esportius.

200610 ari 1
Ari Sáez en una foto amb l'Europa fa dues temporades

Estat de la plantilla

Renovacions: Andrea Porta, Pili Porta, Zaira, Moyano, Nany, Júlia, Itziar, Laia, Farreras, Ari, Anabel i Cos.

Fitxatges: Ona Aldea (Northern State Universy), Ari Sáez (Levante Las Planas), 'Mimi' (Espanyol).

Pugen de l'Europa B: Clàudia López 'Peque', Josepha Vercammen i Anna Fusté.

Sortides: Eybis, Gigi, Míriam, Alba, Carlota, Clara i Ari Gómez.

Retirada del futbol: Kaky.