El web oficial del club ja és major d'edat

11 Novembre 2019 Redacció
L'Europa, de celebració L'Europa, de celebració CE Europa

El portal ceeuropa.cat celebra avui, 11 de novembre, 18 anys consecutius present a internet i en el seu millor moment de la història.

El web del CE Europa, el degà dels portals d'equips #futbolcat, estrenat l'11 de novembre de l'any 2001, es troba avui d'aniversari. La diferent oferta informativa del portal viu avui en paral·lel amb la comunicació a les xarxes socials, on l'Europa és dels equips punters del seu àmbit i plenament consolidat a Twitter, Instagram, Facebook i l'emergent canal propi a YouTube, on s'hi poden trobar peces informatives, reportatges, documentals i entrevistes.

El portal escapulat segueix apostant per oferir el màxim d'informació i dades dels seus principals equips i dels esdeveniments del club amb àmplies cobertures, múltiples seccions del menú i extensa informació històrica i hemerotèrica, com el seguiment partit a partit (i la consulta en arxiu) de tots els partits de lliga dels seus quatre principals equips: Primer Equip, Femení A, Filial i Juvenil A.

Que per molts anys més us puguem seguir informant de la vida i aventures del Club Esportiu Europa!