Derbi d'eSports al Torneig Superclubs

09 Octubre 2018 Redacció
Captura gràfica d'un amistós de l'Europa eSports aquesta pretemporada Captura gràfica d'un amistós de l'Europa eSports aquesta pretemporada CE Europa

L'Europa jugarà avui -en directe pel canal propi de YouTube dels eSports escapulats- contra l'RCD Espanyol. El duel, a les onze de la nit.

El conjunt gracienc jugarà avui l'últim partit de la fase de grups del Torneig Superclubs organitzat per Athans Gaming Team. La competició, que ha estat la major que es recorda pel que fa als premis, acaba avui pels escapulats després de perdre els tres partits de la fase prèvia. Al seu grup van coincidir Eleven Gods, Unexpected Team i Athans, l'equip anfitrió. Els primers competiran a la quarta divisió de la VFO i van protagonitzar un playoff brillant a la lliga regional, on arrencarà l'Europa aquesta temporada. Els altres dos conjunts són uns clàssics de la tercera divisió.

Els d'Àlex Beltry s'enfronten avui al rival més dur del grup, l'RCD Espanyol, que buscarà emportar-se la primera plaça del grup, cosa que aconseguirà si venç als graciencs. Els periquitos venen de caure a la final del Torneig dels Històrics de FDC i busquen poder emportar-se un torneig de pretemporada després de la decepció davant el CE Constantí. L'Europa, per la seva banda, sembla que ha trobat el seu joc amb el canvi de formació i tot i que els resultats no acompanyen, plantaran cara als blanc-i-blaus. El partit es podrà seguir en directe a les 23:00 hores pel canal de YouTube dels eSports.