Vine amb l'Europa a la Festa Major de la Sagrada Família i juga a futbol!

Retorn al barri que va veure fundar-se l'Europa Retorn al barri que va veure fundar-se l'Europa CE Europa

L'Europa participarà aquest dissabte (de 17 a 20 hores) de la Festa Major de la Sagrada Família amb partits 3x3 i un circuit tècnic.

Des de les cinc de la tarda, una petita pista de futbol tres contra tres estarà disponible per a tots els nens -socis/jugadors del club o no- que s'hi apropin. Estarà ubicada al carrer Marina entre Provença i Mallorca. Els capitans Cano i Alberto hi assistiran i els participants tindran l'opció de fer un 'photocall' amb ells o amb l'escut de l'Europa. La inscripció és de franc per a tothom i obert a tots els infants. Cada participant, a més, rebrà informació sobre el proper Campus d'Estiu del club.

170427 3x3 1