Mor l'expresident Josep Bartolí

28 Octubre 2018
Bartolí en un acte recent a l'estadi Bartolí en un acte recent a l'estadi Arxiu CE Europa (Àngel Garreta)

Dol a l'Europa per la defunció, aquesta matinada, de Josep Bartolí, històric directiu i expresident del club durant la dècada dels 90.

Josep Bartolí i Montoliu (Barcelona, 10 de desembre del 1930) i soci número 8 del club, ha mort a l'edat de 87 anys. L'any de l'ascens a Segona Divisió, la temporada 1962/1963, apareixen les seves primeres referències com a directiu, llavors dins la junta de l'expresident Juan Zalacaín.

El geni i figura de Bartolí es va manifestar durant els anys 90 com un dels grans impulsors dels diferents canvis que va patir l'entitat en aquella etapa (nou estadi, nou futbol de base, etc.). Va presidir el club en dues etapes (1995/1996 i 1998/1999), tot i que com a vicepresident va ser home fort del club durant gairebé tota aquesta dècada. Per la seva tasca directiva va ser mereixedor de la medalla al mèrti de la Federació Catalana de Futbol i el premi Forjadors.

Més recentment, Bartolí va tenir protagonisme en actes importants del club durant el Centenari i va rebre dues distincions de l'entitat: la insígnia a la fidelitat pels seus 50 anys de carnet (2009) i la condició de soci d'honor (2010). L'expresident també va ser present, fins que la salut li va permetre, a un munt d'actes del club, com ara homenatges a exjugadors i exdirectius, presentacions del Futbol Formatiu de l'entitat, la presa de possessió de l'actual Junta Directiva o el seu darrer acte, la presentació del Grup d'Història Ramon Vergés a finals del 2017.

Galeria d'imatges